اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان قزوین خبر داد

آموزش مهارت‌های شغلی به زنان سرپرست خانوار در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی با بازتوانی، تقویت باور و اعتماد به نفس خودشان می‌توانند سکان زندگی را برعهده بگیرند و به نحو مطلوب اقتصاد خانواده را مدیریت کنند.

آموزش مهارت‌های شغلی به زنان سرپرست خانوار در قزوین

بهاره رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بیشتر زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی میان‌سال هستند، اظهار کرد: توانمندسازی و بازتوانی زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی استان قزوین است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی استان قزوین می‌تواند با آموزش مهارت‌های شغلی و تحصیلی به زنان سرپرست خانوار توانمندی آنان را افزایش دهد، اذعان کرد: با تحقق این هدف کسب درآمد مستقل، مشارکت در تصمیم‌گیری‌های خانواده، مدیریت اقتصادی خانواده و دفاع از حق و حقوق اجتماعی برای این زنان در جامعه مهیا ‌می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: با آموزش به زنان سرپرست خانوار مددجو، بهزیستی موجب افزایش نیروی انسانی مطلوب در جامعه می‌شود و با تحقق این امر اقتصاد مردم ایران نیز افزایش می‌‌یابد.

این مقام مسئول بیان کرد: کلینیک مددکاری بهزیستی استان قزوین مهارت‌های زندگی را به مددجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی استان قزوین آموزش می‌دهد تا روش‌های درست زندگی کردن را بیاموزند و همین امر موجب ارتقای اعتماد به نفس و انگیزه آنان می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی نسبت به زنان دیگر جامعه با مشکلات بیشتری مواجه هستند، ابراز کرد: بازتوانی و توانمندسازی این زنان می‌تواند وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان را در جامعه ارتقا دهد.

حمایت‌های مسئولان از مددجویان بهزیستی مشکلات آنان را برطرف می‌کند

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی برای تأمین معاش خانواده خودشان باید کار کنند، خاطرنشان کرد: عدم حمایت‌های مسئولان مربوط، مشکلات زندگی آنان را افزایش می‌دهد و این امر موجب می‌شود تا این زنان برای بر طرف کردن نیازهای ضروری زندگی به مشاغل کم درآمد روی آورند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین ادامه داد: حمایت‌های مسئولان مربوط برای توانمندسازی و بازتوانی زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی می‌تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها و نیازهای ضروری زندگی آنان را برطرف کند.

وی اذعان کرد: عدم توجه مسئولان مربوط به جامعه هدف بهزیستی موجب افزایش هزینه‌ها و آسیب‌های جبران‌ناپذیری در جامعه می‌شود که برای برطرف کردن این معضل باید توجه ویژه‌ای به این افراد برای برطرف کردن مشکلاتشان شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول