اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

شکل‌گیری کانون مردمی حمایت از ستاد راهیان نور در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس از شکل‌گیری کانون مردمی حمایت از ستاد راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

شکل‌گیری کانون مردمی حمایت از ستاد راهیان نور در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان ستاد راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: شهدا مظهر ایستادگی و استقلال ملت و پشتوانه استراتژیک این نظام هستند و اعزام کاروان راهیان نور و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌هایی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده می‌کند. 

وی در تشریح اوضاع گنبدکاووس قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی و زمان حال تصریح کرد: این شهرستان که قبل از انقلاب با رهنمودهای شهید مدنی به کانون فعالیت‌های انقلابی تبدیل شده بود، بعد از انقلاب مورد طمع دشمنان قرار گرفت اما جوانان انقلابی محور مبارزه شدند و از انقلاب نوپا مراقبت کردند و بدترین ضربه را به دشمن زدند، در زمان جنگ تحمیلی نیز این شهرستان سرداران شهیدی را در جبهه‌ها تقدیم انقلاب کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نور شهادت با اعزام کاروان راهیان نور روشن می‌ماند از کسب رتبه اول شهرستان در اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

احمدی اضافه کرد: در زمان حال نیز کسب رتبه‌ نخست کشوری در برگزاری انتخابات و مبارزه با موادمخدر؛ همچنین کسب رتبه برتر استانی در ستاد مدیریت بحران، ستاد تسهیلات سفر، ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، ستاد هفته دولت و دهه فجر، اعزام ستاره صبح، سرمایه‌گذاری، توسعه کشاورزی و تحقق اشتغال تعهد شده نشان از شأن و جایگاه شهرستان گنبدکاووس و پیشرفت آن در عرصه‌های مختلف دارد.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) با شعار سعادت یا شهادت دین اسلام را گسترش داد و مسلمانان مکتب جهاد و شهادت را با تحمل سختی‌های سفر و زیارت قبر امام حسین (ع) و ائمه حفظ کردند و نگذاشتند که این نور خاموش شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در ادامه با اشاره به سخن امام (ره) که فرمودند محرم و صفر را اسلام نجات داد یادآور شد: اگر می‌خواهیم راه امام و شهدا را حفظ کنیم باید سفر کاروان راهیان نور را ادامه دهیم زیرا این یک سفر معمولی نیست و انتقال فرهنگ شهادت است؛ هرگاه فرهنگ جهاد و شهادت بماند این انقلاب و این مکتب پایدار می‌ماند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول