اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

ادارات هندیجان صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند.

ادارات هندیجان صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: سال 91 با نام "حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه‌ ایرانی" با تدبیر مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

وی افزود: در همین راستا باید بخش‌های مختلف منطقه را با حمایت و تعامل تقویت، و ظرفیت‌ها پنهان و نهفته درون شهرستان را با جذب سرمایه‌گذاری شکوفا کرد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات هندیجان باید بیش از پیش صرفه‌جویی در برق، آب، گاز و نظیر این را در محیط کاری خود رعایت کرده و این مهم را به بخش‌های داخلی و درون سازمانی خود اطلاع‌رسانی و نهادینه کنند.

وی اضافه کرد: با کاهش هزینه‌های درون سازمانی می‌توان بخش اعظمی از درآمدها را به توسعه دیگر بخش‌های اجرایی سوق داد و پرسنل را به سوی تعالی و پیشرفت تشویق کرد.

فرج‌الهی عنوان کرد: در همین راستا از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم که بیشتر از گذشته به بخش‌های مختلف سازمان و نهاد‌های زیرنظر خود سرکشی کرده و موجبات رعایت قوانین در راستای رفاه حال شهروندان را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این راستا شهروندان نیز تعامل مطلوب و مؤثری با مدیران شهرستان برقرار کنند، ادامه داد: باید ارباب رجوع در ادارات مورد تکریم و احترام واقع شود زیرا همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: با صرفه‌جویی در محیط زندگی و کار می‌توان به معنای شعار امسال، تولید ملی تحققی مضاعف بخشید.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول