اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا:

سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختار است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختار است و به طور حتم در آینده نتایج بهتری کسب می‌کند.

سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختار است

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: هواداران سپاهان با تقدیری که از دروازه‌بان سابق تیم خود رحمان احمدی کردند نشان دادند که اصفهان بی‌دلیل پایتخت فرهنگی ایران نشده است و مسئولان این تیم به خوبی روی کانون هواداران سپاهان کار کرده‌اند.

وی در ادامه به بازی تیمش در برابر تیم سپاهان اشاره کرد و افزود: این باخت از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند و 10 نفره شدن این تیم کمک بسیاری به تیم ما کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد: سپاهان قرار نیست در تمام بازی‌ها 10 نفره شود و در دیدارهای بعدی می‌تواند نتیجه لازم را کسب کند هرچند پس از 10 نفره شدن نیز بازی خوبی را در برابر  تیم ما به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختار است و به طور حتم در آینده نتایج بهتری کسب می‌کند و بازی با این تیم تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان جوان ما بود.

تقوی افزود: هدف‌گذاری ما در این فصل حضور در رقابت‌های جام با‌شگاه‌های آسیا است اما کار بسیار سختی داریم و آخر فصل نشان می‌دهد که ما در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول