اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

خاطره خدمات شایسته شهیدان رجایی و باهنر را زنده کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: با تلاش و خدمت‌ بی‌منت به مردم، بار دیگر خاطره خدمت شهیدان رجایی و باهنر را در ذهن مردم زنده کنیم.

خاطره خدمات شایسته شهیدان رجایی و باهنر را زنده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی صبح امروز در جمع کارکنان پارس شمالی با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: در ماه رمضان درس‌ها آموختیم و برای یک سال آینده بیمه شدیم زیرا ماه رمضان ماهی برای تغییر و تحول است.

وی افزود: یک ماه روزه بودیم و با نفس اماره مبارزه کردیم و بر شیطان نفس غالب شدیم چرا که روزه به معنی امتناع از خوردن و آشامیدن نیست و برای رسیدن به مقام والای تقوا است.

وی افزود: اگر انسان روزه بگیرد و هیچ تغییری در رفتار و اعمال او ایجاد نشود هیچ عیدی ندارد پس باید با دست پر و اندوخته فراوان با ماه رمضان وداع کنیم و عیدی خود را از خداوند متعال بگیریم.

رکنی‌حسینی اضافه کرد:ماه رمضان ماه خودسازی است که با عبادت و راز و نیاز با خدای بزرگ می‌توانیم به مراتب والا برسیم و علاوه بر خودسازی احساس مسئولیت کنیم هر چند خودسازی تنها به این ماه خلاصه نمی‌شود و در همه ماه‌ها انسان باید به دنبال خودسازی و پرورش روح باشد.

وی انسان را از غرور بر حذر داشت و گفت: انسان نباید احساس غرور و بزرگی کند و با احساس تکلیف و مسئولیت باعث پاکی جامعه شود پس خود را بسازیم تا جامعه نیز ساخته شود.

امام جمعه بردخون که در جمع کارکنان پارس شمالی سخن می‌گفت ادامه داد: هر کس دوران مسئولیتی دارد که کوتاه و زودگذر است پس بکوشیم در این زمان به مردم خدمت کنیم تا بار دیگر خاطره خدمت شهیدان رجایی و باهنر در ذهن مردم تداعی شود.

وی از نابرابری حقوق زن و مرد انتقاد کرد و گفت: در جامعه ما مردسالاری حاکم است که سزاوار جامعه اسلامی نیست زیرا دین اسلام دین کاملی است و خداوند نیز انسان را با حقوق برابر آفریده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول