اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران:

پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات زمان مشخصی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: زمان مشخصی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات وجود ندارد.

پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات زمان مشخصی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عدم دریافت مطالبات بازنشستگان مخابرات مازندران موضوعی بود که بازنشستگان مخابرات مازندران با خبرنگار فارس در ساری مطرح کرده بودند.

بازنشستگان مخابرات مازندران که حدود 7 سال پیش بازنشسته شدند با پیگیری‌های انجام شده پس از اقدامات قانونی برای دریافت مطالبات‌شان هنوز نه تنها موفق به دریافت مطالبات‌شان نشدند بلکه هیچ مرجعی قانونی هم پاسخگوی آنها نیست.

نماینده بازنشستگان مازندران با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اعلام کرد: 62 نفر از کارمندان مخابرات که از سال 84 بازنشسته شده‌اند هنوز موفق به دریافت مطالبات‌شان نشدند.

* عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان ارتباطی به شرکت مخابرات ندارد

برای روشن شدن این موضوع بهروز باباجانی مدیرعامل مخابرات مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان ارتباطی به شرکت مخابرات مازندران ندارد. این موضوع به شرکت مخابرات ایران انتقال داده شد و بازنشستگان مخابرات مازندران باید بدهی‌هاشان  از دولت پیگیر باشند.

* بازنشستگان مخابرات از دولت طلبکار هستند

وی تصریح کرد: بازنشستگان مخابرات از دولت طلبکار هستند و برخی از استان‌ها شکایتی مبنی بر عدم دریافت مطالبات‌شان مطرح کردند و تنها چند نفر موفق شدند با دریافت حکم نسبت به دریافت بدهی‌شان اقدام کنند.

مدیرعامل مخابرات مازندران ادامه داد: طلب بازنشستگان مخابرات قبل از خصوصی‌سازی است و این موضوعی نیست که تنها در مازندران قابل حل و فصل باشد. ممکن است بازنشستگان کل کشور نسبت به این موضوع مشکل داشته باشند و این موضوع نیز در شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: کارکنان بازنشسته مخابرات مازندران بارها دغدغه‌شان را به ما انتقال دادند و ما همه درخواست‌ها را به مسئولان مخابرات در کل کشور انتقال دادیم.

* زمان مشخصی برای پرداخت مطالبات وجود ندارد

مدیرعامل مخابرات مازندران بیان داشت: مسئولان مخابرات کشور بحث‌هایی در مورد عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان دارند. شاید علت این امر واگذاری است که در مخابرات صورت گرفت.

وی ادامه داد: مسئولان مخابرات کشور به نوعی این طلب را قبول ندارند و این بدهی مربوط به قبل از خصوصی‌سازی مخابرات بود و باید دولت این مطالبات را پرداخت می‌کرد.

این مسئول با اشاره به مبلغ بالای طلب بازنشستگان مخابرات مازندران گفت: ده‌ها نفر نسبت به دریافت طلبشان شکایت کردند و تنها سه نفر موفق به دریافت مطالبات‌شان شدند.

باباجانی در پایان گفت: موضوع مطالبات بازنشستگان از طریق استانداری و وزرا نیز پیگیری شد. این موضوع در حال حل وفصل است ولی هنوز زمان مشخصی برای پرداخت مطالبات وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول