اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل فراهم نکردن برخی زیرساخت‌ها

همکاری مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با ثبت احوال ضعیف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرایی نشدن تعهدات شرکت مخابرات در شورای ثبت احوال این استان، گفت: همکاری مخابرات با ثبت احوال ضعیف است.

همکاری مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با ثبت احوال ضعیف است

سید رضا حسینیان در حاشیه نشست شورای ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از شرکت مخابرات برای شرکت نکردن در جلسات این شورا و همکاری نکردن با تصمیمات و برنامه‌های آن گلایه داریم.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بسیاری از خدمات ثبت احوال نیازمند زیرساخت‌های مخابراتی است و هر جا که ضعفی در کارهای مربوط به ثبت احوال بوده به علت فراهم نبودن این زیرساخت‌ها است.

وی گفت: شرکت مخابرات بهانه خصوصی بودن را برای عدم همکاری خود ذکر می‌کند در حالی که بخش خصوصی نیز جزئی از این نظام بوده و همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولت به اقتدار نظام کمک خواهد کرد.

حسینیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به سیاست‌های برون‌سپاری این اداره‌کل بیان داشت: برون‌سپاری در ثبت ‌احوال با حساسیت‌های خاصی که دارد نیازمند یک سری ملاحظات امنیتی است، ولی این روند در واگذاری برخی امور به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت در حال طی شدن است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا نخستین دفتر پیشخوان دولت در بخش ثبت احوال سه روز پیش به بهره‌برداری رسید که امید است این مهم موجب تسهیل امور مردم شود.

وی ابراز داشت: خدماتی چون اخذ درخواست تعویض شناسنامه و کارت ملی، المثنی، تغییر نام و نام خانوادگی، صدور کارت ملی و مسائلی از این دست در دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه می‌شود و در آینده نزدیک با پیش‌بینی سیکل امنیتی سایر خدمات نیز واگذار می‌شود.

حسینیان با اعلام همکاری اداره‌کل ثبت احوال از بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت افزود: اطلاع‌رسانی بخش دیگری از سیاست‌های ما است، زیرا این حق مردم است که در جریان امور باشند و به همین لحاظ همواره از طریق جراید و رسانه‌ها به امر مهم اطلاع‌رسانی پرداختیم.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد: تا مصوبات و تفاهمات میان ثبت احوال و شرکت مخابرات از جمله احداث فیبر نوری میان این دو اداره‌کل عملی شوند تا با تعامل و همکاری بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول