اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود

کلنگ‌زنی و افتتاح 102 پروژه در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: به مناسبت هفته دولت 102 پروژه در شهرستان ابهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

کلنگ‌زنی و افتتاح 102 پروژه در شهرستان ابهر

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خدماتی که دولت در طول هفت سال گذشته انجام داده، قابل مقایسه با 27 سال قبل از آن نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت در هفت سال گذشته اقدامات بسیاری در عرصه‌های مختلف انجام داده، اضافه کرد: بسیاری از مردم از خدماتی که دولت در هفت سال گذشته انجام داده، آشنا نیستند و نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر فرصت مناسبی برای ارائه این خدمات است.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در شهرستان ابهر در طول هفت سال گذشته اضافه کرد: به تبعیت از وضعیت استانی نمایشگاهی از دستاوردهای دولت به صورت شهرستانی در سالن نور آموزش و پرورش ابهر همزمان با هفته دولت برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های آماده سازی شده در شهرستان ابهر به مناسبت هفته دولت اضافه کرد: امسال در شهرستان ابهر 102 پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه‌های که مقرر شده در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شود، فقط 11 پروژه کلنگ‌زنی است و بقیه، پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان را شامل می‌شود.

وی همچنین مبلغ هزینه شده برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مذکور را 17 میلیارد و 892 میلیون تومان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان ابهر در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام برنامه‌های روزانه شهرستان ابهر در هفته دولت پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت، تجلیل از کارمندان نمونه، جمع‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده توسط دولت در این هفته و همچنین برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله اقداماتی است که در طول هفته دولت به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول