اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل برق منطقه‌ای اصفهان خبر داد

تولید 4هزار مگاوات برق در نیروگاه اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: امکان تولید 4 هزار و 500 مگاوات برق در مجموعه وجود دارد و به دلیل خشکسالی‌های اخیر این میزان به 4 هزار مگاوات کاهش پیدا کرده است.

تولید 4هزار مگاوات برق در نیروگاه اصفهان

هوشنگ فلاحتیان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با میزان مصرف برق در سال جاری، اظهار کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته 3 هزار و 828 مگاوات بوده و این میزان در سال جاری به 3 هزار و 907 رسیده است.

وی در مورد استفاده از کولر گازی تصریح کرد: کولر گازی برای مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از این محصول در اصفهان که شهر مرطوبی نیست توصیه نمی‌شود، با توجه به اینکه استفاده از کولر گازی هزینه برق مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد.

مدیر عامل برق منطقه‌ای اصفهان در مورد ظرفیت تولید برق تصریح کرد: امکان تولید 4 هزار و 500 مگاوات برق در مجموعه وجود دارد و به دلیل خشکسالی‌های اخیر این میزان به 4 هزار مگاوات کاهش پیدا کرده است، با توجه به اینکه در سال گذشته 100 هزار و 40 انشعاب جدید به اشتراکات استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: با کاهش ظرفیت تولید برق به 4 هزار مگاوات، به دلیل خشکسالی، تولید و مصرف برق برابر شده و تولید برق کمی بیشتر از مصرف است.

فلاحتیان درباره صادرات برق تاکید کرد: در تابستان سال جاری قطعی برق وجود نداشت و در حد امکان صادرات برق به کشورهای دیگر انجام شد.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول