اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

قرارداد نیروگاه زباله‌سوز 46 میلیارد تومانی ساری امضا شد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: در روز میلاد امام حسن (ع) قرارداد زباله سوز ساری با اعتبار 46 میلیارد و 600 میلیون تومان امضا شد.

قرارداد نیروگاه زباله‌سوز 46 میلیارد تومانی ساری امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری دوشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت:‌ بحث زباله در مازندران معضل بزرگی است و طی چند سال گذشته بودجه سنگینی را به شهرداری ساری تحمیل کرده است.

این مسئول ادامه داد:‌ در روز میلاد امام حسن (ع) قرارداد زباله سوز ساری با اعتبار 46 میلیارد و 600 میلیون تومان امضا شد.

شهردار ساری با بیان اینکه یک مشاور بر روند اجرای این طرح نظارت می‌کند، گفت:‌ این مشاور، علاوه بر مشاوری است که از سوی محیط زیست بر کار نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه از یک سال قبل تاکنون شهرداری ساری، معاون فنی نداشت و از این معاونت محروم بود، یادآور شد:‌ سرپرست قبلی شهرداری ساری، به سمت معاونت فنی منصوب شد.

عبوری با بیان اینکه پیمانکار پل ذغال‌چال خلع ید شده و ظرف دو هفته آینده، این پروژه تعیین تکلیف می‌شود، تصریح کرد:‌ قول می‌دهم تا پایان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح مطالعاتی ایجاد زیرگذر در میدان امام(ره) ساری در دست اجرا است، افزود:‌ به دلیل نبودن پارکینگ  و حضور دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در این منطقه با ترافیک سنگینی روبه‌رو هستیم و هرچه سریع‌تر باید فکری برای میدان امام کرد.

شهردار ساری خاطرنشان کرد:‌ مدیران مناطق سه گانه شهرداری، از امروز به عنوان شهرداران مناطق فعالیت می‌کنند و تمام اختیارات شهردار مرکز استان را دارند.

وی با اشاره به تفویض اختیار به معاونان و مدیران شهرداری، متذکر شد:‌ تفویض اختیار در شهرداری ساری حلقه مفقوده بود و اکنون که مدیران شهرداری، اختیار کافی دارند باید پاسخگوی شبانه روزی مردم باشند.

عبوری با بیان اینکه از انجام حفاری‌های غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌شود، گفت:‌ از روز گذشته حفاری در سطح شهر را منوط به بازسازی حفاری‌های گذشته کردیم .

این مسئول با اشاره به اینکه دستگاه‌های حفار فقط 24 ساعت فرصت دارند حفاری‌های گذشته را مرمت کنند، یادآور شد: چنانچه این اتفاق نیفتد، شهرداران مناطق مورد بازخواست قرار می گیرند.

شهردار ساری با بیان اینکه در گذشته صدور پروانه زمان‌بر بود، تصریح کرد:‌ صدور پروانه در شهرداری ساری به روزرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه هرچه سریع‌تر نیروهای شهرداری ساماندهی می‌شوند، ادامه داد:‌ از روز عید فطر خدمات شهرداری علاوه بر ساعت اداری، در ساعت غیراداری هم ارائه می‌شود و شیفت جدید از ساعت 16 تا 20 در شهرداری مناطق به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

عبوری با بیان اینکه از 15 مرداد تا 15 آذرماه نهضت آسفالت در شهرداری ساری فعالیت می‌کند، گفت:‌ رنگ‌آمیزی جداول جهت زیباسازی شهر از روز گذشته شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه نظارت جدی بر فعالیت پیمانکاران جمع‌آوری زباله وجود ندارد، خاطرنشان کرد:‌ معاونت خدمات شهری شهرداری ساری مسئولیت دارد ظرف یک هفته به پیمانکاران در این زمینه تذکر دهد.

شهردار ساری یادآور شد:‌ آمادگی داریم از طرف خبرنگاران مورد نقد قرار بگیریم چراکه اگر نقد عالمانه و منصفانه باشد راهگشای کار ما خواهد بود.

عبوری در پایان اذعان داشت:‌ تحت عنوان شهریاران جوان، از نخبگان به عنوان مشاور در شهرداری ساری استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول