اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری قاطع در دیدار نهایی

محبین فاتح فوتسال جام ولایت قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال محبین سیدالشهدا با پیروزی در مسابقه نهایی برابر پاسارگاد فاتح هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم شد.

محبین فاتح فوتسال جام ولایت قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم بعد از 27 روز برگزاری رقابت‌های مراحل مختلف با عنوان جام ولایت در شب‌های ماه مبارک رمضان، با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال، چهره چهار تیم برتر خود را شناخت.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی که با صعود تیم‌های مدعی به مرحله بعد همراه بود و همچنین پشت سر گذاشتن دو مرحله حذفی و گروهی، چهار تیم در مرحله نهایی حضور یافتند که برای کسب رده‌های اول تا چهارم این جام با یکدیگر رقابت نزدیکی را برگزار کردند.

با انجام بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، تیم‌های هیئت محبین سید الشهدا، ذاکر، پاسارگاد، علم و دانش، هیئت خادم الرضا، هیئت علی اکبر، سیمرغ و هیئت انصارالحسین در مرحله یک چهارم نهایی حضور یافتند.

از جمع این هشت تیم، فوتسالیست‌های پاسارگاد، هیئت خادم‌الرضا قم، هیئت انصارالحسین میرزای‌قمی و محبین سیدالشهدا با کسب برتری مقابل حریفان‌های خود موفق به کسب حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از بازی‌ها شدند.

در مرحله نیمه نهایی نیز دو مسابقه جذاب و تماشایی برگزار شد و طی آن در حضور پرتعداد تماشاگران فوتسال دوست قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در پایان دو مسابقه چهره دو تیم صعودکننده به دیدار نهایی مشخص شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم تیم‌های فوتسال پاسارگاد و هیئت محبین سیدالشهدا در حضور تماشاگران مشتاق و فوتسال دوست قمی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این دیدار زیبا و جذاب که شش گل در 40 دقیقه تلاش دو تیم به ثمر رسید، پنج بار توپ از خط دروازه‌ تیم فوتسال پاسارگاد عبور کرد تا این تیم فوتسال محبین سیدالشهدا قم باشد که برای نخستین‌بار جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود ‌کند.

همچنین در حالی که دیدار رده‌بندی نیز تعیین کننده تیم سوم از بین تیم‌های هیئت خادم‌الرضا و هیئت انصارالحسین میرزای‌قمی بود، فوتسالیست‌های هیئت خادم‌الرضا (ع) قم در این دیدار به برتری رسیده و بدین ترتیب عنوان سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول