اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

299 پروژه اردبیل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 299 پروژه تولیدی، عمرانی، اقتصادی، رفاهی، ورزشی و توسعه فضاهای آموزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

299 پروژه اردبیل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه جمع‌بندی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال اظهار داشت: این پروژه‌ها به ارزش 227 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده افتتاح شده که امیدواریم با بهره‌برداری آن شهروندان از ثمرات و نتایج آن استفاده کنند.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که پروژه‌های 100 درصد تکمیل شده در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم پروژه‌های نیمه‌تمام و یا فاقد ویژگی‌های بهره‌برداری مورد افتتاح قرار گیرد چرا که معتقدیم افتتاح پروژه به معنای بهره‌برداری کامل از آن می‌باشد.

صابری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در ایام هفته دولت با سرکشی به تمام شهرستان‌ها سعی می‌کنیم با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه‌های تکمیل شده را افتتاح کنیم و امیدواریم با یک جمع‌بندی نهایی تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت دهم آماده افتتاح شود.

این مسئول اضافه کرد: در سطح استان هم اکنون 202 پروژه مهر ماندگار در حال اجرا است که 23 پروژه این مجموعه نیز در هفته دولت تکمیل شده و آماده افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اداری استان بیان کرد: در مجموع تا پایان دولت دهم با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سطح استان تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری عموم مردم می‌رسد.

وی ادامه داد: با اولویت‌بندی تعیین شده برای فرمانداران و مدیران اجرایی سعی می‌شود با جدیت و تلاش و کوشش واقعی طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های سفر و مهر ماندگار در سطح استان جمع‌بندی شده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل پرداخت دیون پیمانکاران را در کنار مطالبات شهرداری‌ها برای مدیران اجرایی دستگاه‌ها ضروری اعلام کرد و یادآور شد: با اجتناب از کلنگ‌زنی‌های جدید سعی می‌کنیم تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل تا برای دولت آینده میراثی ناتمام از خود به جای نگذارد.

صابری غنیمت دانستن فرصت خدمت را به مدیران یادآور شد و گفت: همه ما وظیفه داریم نسبت به جذب و هزینه‌کرد اعتبارات اقدام کنیم و در مبادله موافقت‌نامه‌ها سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول