اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک سایپای البرز:

ثابت می‌کنیم شکست استقلال و سپاهان اتفاقی نبود

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تیم ما در بهترین شرایط فنی و روحی قرار دارد و در دیدارهای آتی ثابت می‌کنیم که شکست دادن استقلال و سپاهان در خانه‌های حریف اتفاق نبوده است.

ثابت می‌کنیم شکست استقلال و سپاهان اتفاقی نبود

مجید غلام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار داشت: همان گونه که پیش از آغاز لیگ برتر وعده داده بودیم،‌ امسال سایپا نسبت به فصل‌های گذشته تفاوت بسیاری داشته و نمی‌خواهیم باز هم در زیر سایه تیم‌های مطرح لیگ باشیم.

وی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه در 2 فصل قبل بازیکنان و کادر فنی سایپا همه تلاش خود را در زمین انجام می‌دادند،‌ اما در نهایت نتیجه دلخواه هواداران و فوتبال‌دوستان البرزی را به دست نمی‌آوریم.

این بازیکن جوان فوتبال افزود: این در حالی است که اگر به روند کسب نتایج ما در فصل‌های 88 – 89 و 89 – 90 دقت شود،‌ در می‌یابیم که روند حرکتی سایپا سیر صعودی داشته و ما جایگاه پانزدهم در 2 فصل قبل را به رده هفتم در لیگ برتر سال گذشته ارتقاء دادیم.

* سایپا به دنبال کسب سهمیه آسیا است

غلام‌نژاد ادامه داد: در این فصل هدف ما قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی و راهیابی به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است و با توجه به توانایی و پتانسیل‌هایی که داریم، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به کسب پیروزی برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران در دو هفته اخیر توسط نماینده استان البرز در لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: برخی از رسانه‌ها نوشتند که استقلال و سپاهان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و حتی تعدادی از خبرنگاران از من پرسیدند که آیا پیروزی‌های سایپا تصادفی و اتفاقی بوده است.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: امسال سایپا نسبت به فصول گذشته قدرتمند‌تر و هماهنگ‌تر بازی کرده و کسب 10 امتیاز از 5 دیدار این امر را اثبات می‌کند.

* آلومینیوم تیم سختکوش و جنگنده‌ای است

غلام‌نژاد با اشاره به در پیش بودن دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: اگر چه آلومینیوم به تازگی در جمع تیم‌های لیگ برتر حاضر شده است،‌ اما تیم سخت‌کوش و جنگنده‌ای بوده و هرگز آنها را ضعیف و از پیش بازنده تصور نمی‌کنیم.

وی در پایان گفت: هدف سایپای البرز این است که با کسب پیروزی در این دیدار و همچنین کسب 3 امتیاز بازی هفته هفتم در مقابل راه‌آهن به همه اثبات شود که پیروزی‌های قدرتمندانه برابر استقلال و سپاهان اتفاقی نبوده و ما توانایی شکست دادن حریفان مطرح و رقیبان اصلی خود در لیگ برتر را داریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول