اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی سبزوار خبر داد

بهره‌برداری از 21 پروژه بخش کشاورزی سبزوار در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی سبزوار از بهره‌برداری 21 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 21 پروژه بخش کشاورزی سبزوار در هفته دولت

محمدجواد ایزدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار از بهره‌برداری 21 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

 مدیر جهادکشاورزی سبزوار اعتبار این پروژه‌ها را 15 میلیارد ریال و 855 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: 8 میلیارد و 649میلیون ریال آن از محل تسهیلات دولتی و بقیه از محل خودیاری متقاضیان تأًمین شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مرکزی، روداب و ششتمد است و شامل 13 مورد لوله‌گذاری با حجم عملیات 21 هزار و 260 متر و اعتباری معادل 5 میلیارد ریال، 3 مورد کانال انتقال آب کشاورزی به حجم 5 هزار و 500 متر و اعتباری معادل 835  میلیون ریال، لایروبی 3 رشته قنات به حجم عملیاتی 1200 متر و اعتباری معادل 7 میلیارد و 700 میلیون ریال، آبرسانی به محله عشایری ذوالفرخ به حجم عملیات 1700 متر و اعتبار یک میلیارد و 50 میلیون ریال، احداث کارگاه بسته‌بندی خشکبار و زعفران با اعتبار یک میلیارد و 270 میلیون ریال است.

مدیر جهادکشاورزی سبزوار افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور برای 112 نفر به‌طور مستقیم و 342 نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است همچنین 2 هزار و 812 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول