اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی

خبرگزاری فارس:رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی

بهروز بادکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نظر به اهمیت و ضرورت توانمند‌سازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و منابع انسانی بخش کشاورزی و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان، از طریق تاسیس و راه‌اندازی مرکز رشد واحد‌های فناوری کشاورزی و صنایع تبدیلی تفاهم‌نامه با جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منعقد شد.

بادکو با اشاره به مفاد مهم این تفاهم‌نامه افزود: تشکیل کارگروه فناوری کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی، تاسیس واحد‌های فناوری کشاورزی، توانمند‌سازی و کار‌آفرینی برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی، آموزش دوره‌های تخصصی و استفاده از امکانات مشترک در راه‌اندازی مرکز رشد از مفاد مهم این تفاهم‌نامه است.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه موجب می‌شود تا با هم‌افزایی، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل شود و حمایت مالی و اعتباری، بهره‌مندی از زمین کشاورزی، استفاده از خدمات کارگاهی، ارائه مشاوره‌های عملی و تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزش، دفتر کار تبلیغات از جمله حمایت‌هایی است که در این راستا از شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان ایده‌های فناوری در بخش کشاورزی صورت می‌پذیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: درخواست واحد متقاضی براساس داشتن ایده‌محوری، ترکیب نیروی انسانی متخصص و ارائه برنامه‌کاری، شرط پذیرش اشخاص حقیقی و حقوقی، محققان، نوآوران و کارآفرینان در طرح پذیرش و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فناوری در بخش کشاورزی است.

بادکو از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، سه‌راه 22 بهمن، ابتدای خیابان جهاد دانشگاهی، ساختمان جهاد دانشگاهی، طبقه چهارم، پارک علم و فناوری کرمانشاه واحد جذب و پذیرش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 8253809 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول