اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع فضای سبز همزمان با هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری مسابقه عکاسی غیر حرفه‌ای با موضوع فضای سبز، زیبایی و آرامش در هفته دولت خبر داد.

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع فضای سبز همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین رضایی‌نسب گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد شور و نشاط شهری و انس و ارتباط بیشتر شهروندان با فضای سبز است.

وی با اشاره به موضوع این مسابقه عکاسی اظهار کرد: موضوع این مسابقه، عکاسی از فضای سبز شهری شامل پارک‌ها، باغ گل‌ها، باغچه‌های داخل شهر و ارتباط افراد با آنها، تاثیر فضای سبز بر زندگی شهروندان، گردشگران و زیباسازی شهری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: این مسابقه در دو محور عکاسی با دوربین‌های کامپکت خانگی و موبایل برگزار خواهد شد و در پایان نیز جوایز نفیسی به برترین‌ها اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا نیمه شهریور سال جاری است و در نیمه مهر ماه نیز آثار ارائه شده انتخاب و افراد برتر معرفی می‌شوند.

رضایی‌نسب گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به نشانی بلوار امام موسی صدر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ارسال کرده و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6621339 تماس حاصل کنند.

آثار ارسالی پس از انتخاب در مهر ماه سال جاری به نمایش درمی‌آیند و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول