اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در بحران نفت به آبادان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در سومین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه این هفته به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

صبای قم در بحران نفت به آبادان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های حساس خود نزدیک می‌شود، هنوز نمی‌توان در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ اظهار نظر کرد چرا که تیم‌های اول تا پنجم جدول بخت قهرمانی دارند.

بر اساس برنامه فدرا‌سیون فوتبال، دیدارهای حساس هفته ششم از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر این هفته به انجام خواهد رسید و 18 تیم لیگ برتری پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهریور ماه در 9 مسابقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این بین مهم‌ترین بازی برای علاقمندان به فوتبال در قم، بین تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و صبای قم برگزار خواهد شد که قمی‌ها بیش از همه به این بازی نگاه دارند تا شاید فوتبالیست‌های صبای قم همچون بازی رفت فصل قبل تیم صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه تختی آبادان شکست دهند.

اما حکایت بازی مهم هفته بین صبای قم و تیم صنعت نفت آبادان مهم‌تر از دیدار رفت فصل گذشته دو تیم در آبادان است، چرا که صبای قم در حال حاضر بیشترین بخت را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و نمی‌خواهد در خارج از خانه و در میهمانی صنعت نفت آبادان این شانس را از دست بدهد، هر چند شکست یا تساوی دیگر تیم‌های بالای جدول نظیر سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و ملوان بندر انزلی برای صبای قم بهترین خبر خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و صبای قم از هفته ششم از دور رفت لیگ برتر از ساعت 20 و 15 دقیقه عصر روز جمعه سوم شهریور ماه در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار خواهد شد.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم‌اکنون با کسب یک امتیاز در مکان دور از انتظار هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد ولی تیم فوتبال صبای قم با کسب 10 امتیاز در مکان سوم و یک قدمی صدر جدول ایستاده است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس هم‌اکنون تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و همچنین تراکتورسازی تبریز با امتیاز مشابه 11 در رده‌های اول و دوم جای دارند، صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 10 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند و سپاسی شیراز نیز با همین تعداد امتیاز مدعیان را تعقیب می‌کند.

صبای قم به غیر از دیدار حساس این هفته با صنعت نفت آبادان، در دو بازی دیگر خارج از خانه خود تا قبل از آغاز هفته ششم در اصفهان با نتیجه دو بر یک تیم ذوب آهن را شکست داده است و در تهران نیز با حساب دو بر صفر از سد پرسپولیس گذشته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول