اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم و راهیان کرمانشاه به تساوی رسیدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی مقابل راهیان کرمانشاه تیمی از لیگ دسته اول جام آزادگان به تساوی رضایت داد.

صبای قم و راهیان کرمانشاه به تساوی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در حالی که نیمی از تعطیلات 10 روزه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است و زمان زیادی به دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ دوازدهم باقی نمانده است، تیم‌های لیگ برتری این روزها در دیدارهای تدارکاتی توان خود را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر محک می‌زنند.

سومین تیم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهارم صبای قم است که در حال حاضر با کسب 9 امتیاز و در فاصله یک امتیازی تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار دارد.

صبای قم در پنجمین روز از تمرینات آماده‌سازی خود بعد از آغاز مجدد تمرینات این تیم بعد از برتری 2 بر صفر در دیدار حساس هفته چهارم مقابل پرسپولیس، در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته اولی راهیان کرمانشاه به میدان رفت که حاصل تلاش این تیم برابر حریف دسته اولی تساوی یک بر یک بود.

در این مسابقه ابتدا بازیکنان با انگیزه راهیان کرمانشاه بودند که بازی برتری از خود ارائه کردند و توسط آشیل بازیکن کامرونی خود به گل برتری رسیدند تا از تیم رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش بیافتند.

در ادامه بازی این شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم بودند که با انگیزه جبران گل خورده بر تلاش خود افزودند و در حالی که هنوز نیمه نخست در جریان بود توسط بهمن طهماسبی موفق به زدن گل تساوی شدند.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با مشخص شدن گروه‌بندی بازی‌های لیگ دسته اول از شهریور ماه برای صعود به لیگ برتر فوتبال تلاش خود را آغاز خواهد کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 روز جمعه بیست و هفتم مرداد‌ ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز خواهند بود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول