اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی

پایگاه‌های هلال‌احمر لرستان به صورت شبانه‌روزی فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در دور جدید سفرهای تابستانی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت به صورت شبانه‌روزی فعال است.

پایگاه‌های هلال‌احمر لرستان به صورت شبانه‌روزی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، حسین رضامرادی گفت: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان، به همین منظور دور جدید سفرهای تابستانی در نقاط مختلف کشور آغاز شده و به منظور امدادرسانی مطلوب و به موقع پایگاه‌های این جمعیت برای امدادرسانی فعالیت خود را دوباره آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این پایگاه‌های امدادی فعالیت رسمی داشته‌اند، گفت: اما با آغاز این سفرها به طور قطع مردم در شهریورماه بیشتر رغبت برای سفر به دیگر نقاط کشور را دارند و به همین منظور امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی در سریع‌ترین زمان برای کمک به مردم اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی توسط مسافران تابستانی که از جاده‌های لرستان عبور می‌کنند، اظهار داشت: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان به طور 24 ساعته آماده ارایه خدمات امدادی و اسکان اضطراری به مسافران است.

مرادی ابراز امیدواری کرد، با رعایت موارد ایمنی از بروز هرگونه حادثه در سطح جاده‌های کشور جلوگیری کرد تا مردم با خاطراتی خوش و شیرین ایام تابستان را سپری کنند.

انتهای پیام/ل30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول