اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب بویین زهرا خبر داد

اصلاح 83 هزار متر از خطوط و شبکه انتقال آب بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا از اصلاح 83 هزار متر از خطوط شبکه انتقال آب در این شهرستان خبر داد.

اصلاح 83 هزار متر از خطوط و شبکه انتقال آب بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی حسین‌خانی صبح امروز در جلسه آبرسانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 83 هزار و 227 متر از خطوط  و شبکه‌های انتقال آب این شهرستان اصلاح و نوسازی شده‌اند، اظهار کرد: بهره‌بردای از چندین طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: این طرح بیشتر در حوزه توسعه و تعمیر منابع و خطوط طرح‌های آبرسانی در روستاها است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تأمین آب شرب و آشامیدنی سالم از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره است، تصریح کرد: توسعه طرح‌های آبرسانی در کشور نماد تلاش و همت دولت و مسئولان مربوطه در این بخش است.

حسین‌خانی ادامه داد: لوله‌گذاری و کنترل کیفی آب از جمله وظایفی است که این اداره انجام آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به ضرورت یاری و مشارکت شهروندان در عمران و توسعه روستایی بیان کرد: مسئولان هیچگا‌ه بدون حضور شهروندان قادر به انجام و ثمر رساندن تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها نیستند و شهروندان نیز باید همواره با کار و تلاش خویش یاور مسئولان در ارایه خدمات باشند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون پروژه‌های متعددی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف توسعه، زیرسازی و تعمیرات کنتور‌های آب و فاضلاب در حوزه شهری بوده است.

حسین‌خانی اضافه کرد: تا پایان سال جاری مخزن پنج هزار متر مکعبی آب در شهر شال به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های توسعه‌محور در حوزه آبرسانی کمک به تأمین آب شرب روستائیان است، ابراز کرد: در این زمینه اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعالیت‌های مختلفی را به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسانده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول