اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند سال ضرردهی

سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان به مرحله سوددهی رسیده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان گفت: این سازمان پس از چند سال ضرردهی، اکنون به مرحله سوددهی رسیده و در سال 90 حدود 5.5 میلیارد ریال سود داشته است.

سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان به مرحله سوددهی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فردین زمانی در جلسه طرح گردشگری عمران آبیدر قشلاق سنندج، اظهار داشت: سازمان همیاری طی سال‌های اخیر به علت عدم واگذاری پروژه‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی و به تبع آن مواجه شدن با بحران مالی تا مرز ورشکستگی پیش رفت.

به گفته مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان، اکنون این سازمان با حمایت بی‌دریغ مدیران ارشد و البته تلاش خستگی‌ناپذیر پرسنل زحمتکش توانست بحران را پشت سر گذاشته و به یک سازمان سودده تبدیل شود.

وی گفت: برابر اظهارنظر حسابرسان رسمی و مستقل معرفی شده از سوی شورای اسلامی استان به عنوان متولی امر حسابرسی سازمان همیاری شهرداری‌ها، عملکرد این سازمان در سال 87 بیش از 4 میلیارد ریال ضرر و در سال 88 نیز نزدیک به 6 میلیارد ریال ضرر را نشان می‌دهد.

زمانی خاطرنشان کرد: عملیات حسابرسی این سازمان در چند سال گذشته صورت نگرفته بود ولی این کار در دوره مدیریت جدید به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی برای تقویت نکات مثبت و شناخت ضعف‌های موجود مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: اظهارنامه و ترازنامه حساب سود و زیان سازمان، نشان می‌دهد عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان طی سال 90 سودی بالغ بر 5 میلیارد و 47 میلیون ریال عاید این مجموعه کرده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان در پایان گفت: در طول مدیریت جدید نسبت به خریداری املاک از جمله اراضی محله سرتپوله به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع و مانده زمین واقع در شهرک سعدی، تکمیل و احداث سایت تجاری اداری شماره 2 و احداث ساختمان مؤسسه سیروان اقدام شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول