اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارشی از ترافیک عزل و نصب‌ها در مازندران

حجازی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد

خبرگزاری فارس: سید علی حجازی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد.

حجازی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری، خانواده‌های شهدا، کارکنان شهرداری ساری، اعضای شورای شهر ساری، جامعه روحانیت مازندران و معاون عمرانی استاندار مازندران در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استاندار مازندران برگزار شد.

در این مراسم، سید علی حجازی که تاکنون شهردار ساری بود با حکم طاهایی استاندار مازندران به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران منصوب شد.

به گزارش فارس، علی بابایی که نیز تاکنون مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران بود با حکم وزیر کار به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.

در این عزل و نصب‌ها اسماعیل نیلچیان که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بود، بازنشست شد.

در این مراسم، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید عیسی هاشمی حیدری معاون امور عمرانی استاندار مازندران، علی حجازی شهردار سابق ساری و علی بابایی مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران سخنرانی کردند.

شهردار سابق ساری که از این پس باید وی را مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران معرفی کرد در مراسم معارفه‌اش از استاندار مازندران به خاطر سپردن این مسئولیت تشکر ویژه کرد و متذکر شد: استاندار مازندران با بزرگواری و خرید خطرات و خیلی از مسایل و مصائب بعد از عزل بنده در شهرداری ساری، مرا به این مسئولیت جدید رساند.

سید علی حجازی اذعان داشت: در هر جا هستم به عنوان سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنم و کسب رضایت مردمی سرلوحه کار من است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول