اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

توسعه پروژه‌های عمرانی مهم‌ترین اولویت مسئولان طالقان است

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: توسعه پروژه‌های عمرانی مهم‌ترین اولویت مسئولان طالقان است.

توسعه پروژه‌های عمرانی مهم‌ترین اولویت مسئولان طالقان است

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز بعدازظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که طالقان به تازگی به شهرستان تبدیل شده لذا باید میزان طرح‌های عمرانی و خدماتی را مطابق با نیاز مردم در این شهرستان کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران در دستگاه‌های مختلف این شهرستان باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کرده و بیشترین وقت خود را در مسیر خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

فرماندار شهرستان طالقان تأکید کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند تا در مسیر خدمات رسانی گام‌های بزرگی را بردارند و خواسته‌های آنان را تأمین کنند.

دلاویز ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم رضایتمندی مردم را فراهم کرده و برنامه‌ها و اهداف خود را به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان محقق سازیم.

وی در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری 58 طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار طالقان تأکید کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

این مسئول با اشاره به این که اغلب این طرح‌ها مربوط به بخش عمرانی است افزود: در نظر داریم تا طرح‌های خدماتی را نیز در این شهرستان با توسعه همراه کنیم تا بتوانیم در این مسیر نیز کمبودها را مرتفع نماییم.

دلاویز گفت: توسعه طرح‌های آموزشی، ورزشی، کشاورزی، درمان و فرهنگی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این شهرستان به آنها توجه ویژه شود.

به گفته فرماندار طالقان در هفته دولت 58 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل بخش بهداشت و درمان، کشاورزی و همچنین فرهنگی و ورزشی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول