اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

فهرست طرح‏های عمرانی شهرهای تهران به استانداری اعلام شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران، خواستار اعلام هرچه سریع‏تر فهرست طرح‏های عمرانی قابل بهره‏برداری شهرهای این استان در هفته دولت شد.

فهرست طرح‏های عمرانی شهرهای تهران به استانداری اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا محمودی صبح امروز در جمع شماری از مسئولان در شهرداری آبسرد اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای آغاز ارائه خدماتی شایسته‏تر به مردم است.

وی ادامه داد: از این رو، بسیاری از طرح‏های عمرانی کشور در این هفته افتتاح، راه‏اندازی یا کلنگ‏زنی می‏شود. 

محمودی اضافه کرد: تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و شهرهای آماده گشایش طرح‏های عمرانی نقاط مختلف این استان باید در سریع‏ترین زمان ممکن لیست پروژه‏های خود را با همه شاخص‏های آن به استانداری اعلام کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: این مهم باید با اداره‏کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران هماهنگ شود تا مجموعه استانداری در تعداد بیشتری از این مراسم شرکت کند.

* گشایش طرح‏های عمرانی 2 شهرستان پس از عید فطر

معاون عمرانی استاندار تهران از برگزاری آیین گشایش طرح‏های عمرانی و خدماتی دو شهرستان این استان پس از عید سعید فطر خبر داد.

وی ادامه داد: این دو شهرستان از استان تهران را ورامین با 600 میلیارد ریال و شهریار را با 500 میلیارد ریال پروژه شامل می‏شوند.

محمودی اضافه کرد: پیش از این مقرر شد تا طرح‏های عمرانی این دو شهرستان با حضور وزیر کشور افتتاح شود اما حضور وی قطعی نیست.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: خوشبختانه در شب‏های قدر دستان بسیاری از مردم شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی به سوی خداوند منان بلند شد و بدون شک ذات اقدس الهی دعای این مردم بزرگ مزین به امضای حضرت ولی‏عصر (عج) را مستجاب می‏کند و از اثرات تحریم‏های غرب خواهد کاست.

محمودی اضافه کرد: علاوه بر این، حضور مردی بزرگ همچون رهبر فرزانه انقلاب نیز پشتیبانی قوی برای مردم و مسئولان قلمداد می‏شود؛ چرا که رهبری ایشان و رشادت‏های فرزندان این مرز و بوم کِشتی نظام مقدس اسلامی را به سلامت به سرمنزل مقصود می‏رساند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول