اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش مازندران خبر داد

آغاز رقابت هفته پایانی لیگ دسته یک اسکواش کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: رقابت‌های پایانی لیگ دسته یک اسکواش کشور صبح امروز در مرکز استان مازندران با حضور 10 تیم آغاز شد.

آغاز رقابت هفته پایانی لیگ دسته یک اسکواش کشور

سید اسماعیل احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه رقابت‌های پایانی لیگ دسته یک در ساری آغاز شد، بیان داشت: تیم‌های برتر این مسابقات در لیگ دسته برتر اسکواش حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های پایانی لیگ دسته یک اسکواش با حضور تیم‌های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، اراک، لرستان، فارس، خوزستان و زنجان به مدت دو روز در خانه اسکواش مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول اسکواش مازندران یادآور شد: مسابقات پایانی لیگ دسته یک اسکواش در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و تیم‌های صعود‌کننده به لیگ برتر عصر فردا مشخص می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران در مورد نحوه برگزاری این مسابقات گفت: هر تیم در این دوره از رقابت‌ها سه بازی انجام می‌دهد و با احتساب نتایج  قبلی تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فردا مشخص می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره  از مسابقات اسکواش در مرکز استان مازندران را توسعه این ورزش در مازندران و آشنایی بیشتر مردم با این رشته ورزشی در مرکز استان مازندران عنوان کرد و گفت: افتتاح خانه اسکواش در مازندران به توسعه این ورزش در استان کمک می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر هشت هیئت ورزشی اسکواش در مازندران فعال هستند، بیان داشت: اسکواش مازندران در حال حاضر 200 عضو شناسنامه‌دار دارد.

احمدی در ادامه به حضور مربی خارجی اسکواش مازندران اشاره کرد و گفت: با حضور این مربی پاکستانی این ورزش در مازندران آینده درخشانی دارد.

وی در پایان درباره احتمال صعود اسکواش مازندران به لیگ برتر بیان داشت: نتایج تیم اسکواش مازندران در هفته پایانی قابل قبول بود و در صورت برد در سه بازی که پیش رو داریم تیم اسکواش مازندران به مقام سومی این دوره از رقابت‌ها نائل می‌شود.

نتایج رقابت‌های هفته پایانی لیگ اسکواش متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول