اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل خبر داد

تجهیز بیمارستان‌های اردبیل به دستگاه‌های بی‌خطر‌ساز پسماند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تجهیز تمام بیمارستان‌های استان اردبیل به دستگاه‌های بی‌خطرساز پسماند خبر داد.

تجهیز بیمارستان‌های اردبیل به دستگاه‌های بی‌خطر‌ساز پسماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حمیدی صبح امروز در نشست مشورتی با معاونان محیط زیست استان اردبیل، اظهار داشت: پیرو تصمیمات کارگروه استانی مدیریت پسماند و پیگیری این تصمیمات در سطح استان کلیه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی از جمله بیمارستان‌های بوعلی، علوی، فاطمی، امام خمینی (ره)، قائم، آرتا و سبلان مجهز به دستگاه‌‌های بی‌خطر‌ساز غیرسوز پسماند پزشکی شده‌اند.

وی یادآور شد: اکثر مراکز جراحی محدود و درمانگاه‌های مستقر در شهر اردبیل نیز با بیمارستان‌های دارای دستگاه غیرسوز قرارداد بستند.

این مسئول ادامه داد: درمانگاه‌های فاقد دستگاه غیرسوز و بدون عقد قرارداد با بیمارستان‌ها از سوی معاونت درمان به کمیسیون ماده 11 تعزیرات بهداشتی و درمانی معرفی و برخورد قانونی به عمل می‌آید.

حمیدی تصریح کرد: به این مراکز از سوی اداره کل محیط زیست استان نیز اخطارهای لازم داده شده تا در اسرع وقت این موضوع حل و فصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حفاظت محیط زیست اردبیل به عنوان دستگاه برتر استانی در طرح ساماندهی اوقات فراغت جوانان معرفی شده است.

حمیدی ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل از بین 28 دستگاه اجرایی و تشکل‌های غیردولتی شرکت‌کننده در نمایشگاه اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت در زمینه "تکریم ارباب رجوع" به عنوان دستگاه برتر در همایش "ساماندهی اوقات فراغت " در محل استانداری تجلیل شد.

همچنین یک واحد تولید فراورده‌های لبنی در شهرستان گرمی بعد از صدور اخطارهای لازم به دلیل آلایندگی منابع آبی، عدم احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و رعایت نکردن استانداردهای زیست محیطی بعد از طی مراحل قانونی و به دستور مقامات قضایی شهرستان گرمی پلمب شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول