اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تلاش همه مسئولان تامین مسکن دائمی برای زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همه تلاش مسئولان دولتی معطوف به تامین مسکن دایمی برای آسیب‌دیدگان از زلزله است.

تلاش همه مسئولان تامین مسکن دائمی برای زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه عملیات آواربرداری در مناطق زلزله‌زده در حال انجام است، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات فنی آذربایجان‌شرقی و استان‌های معین و شهرداری‌های کلانشهرهای کشور برای به نتیجه رسیدن این عملیات متمرکز شده و در برخی نقاط نیز کلنگ‌زنی و آغاز احداث واحدهای مسکونی جدید شروع شده است.

وی با اشاره به تصویب اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در جلسه روز گذشته هیئت دولت خاطرنشان کرد: با این مصوبات امکان لازم برای اینکه ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده به طور متمرکز توسط شرکت‌های فنی و مهندسی انجام شود فراهم شده و شروع این کار با احداث 120 واحد مسکونی توسط یک شرکت فنی و مهندسی رقم خواهد خورد.

بیگی تحقق این امر را مستلزم توافق روستاییان با شرکت‌های مهندسی دانست و از ساکنان مناطق زلزله‌زده خواست نهایت همکاری را با نهادهای ذیربط و شرکت‌های پیمانکار داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مصالح مورد نیاز برای ساخت مسکن روستائیان زلزله‌زده به سرعت تامین می‌شود از همه شرکت‌های فنی مهندسی در سراسر کشور دعوت می‌کنیم برای بازسازی این مناطق مشارکت کنند.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول