اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

طلیعه هفته دولت تجدید میثاق با شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طلیعه آغاز هفته دولت تجدید میثاق با شهداست از این رو با شهدا و امام شهدا پیمان می‌بندیم که مسیر عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی را همچنان ادامه دهیم.

طلیعه هفته دولت تجدید میثاق با شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در نخستین روز از بزرگداشت هفته دولت در آیین تجلیل از شهدا که در مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی در استان روی داده است به طوری که توسعه و پیشرفت با شتاب بیشتری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام مدیران زیر فرمان رهبر معظم انقلاب در مسیر خدمتگزاری به مردم تلاش و کوشش می‌کنند، افزود: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و سر‌افرازی و عزت این نظام در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ما مسئولان با حضور در مزار شهدا اعلام می‌کنیم که در دهه چهارم انقلاب در مدار آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی تمام همت خود را به کار گرفته و در مسیری که شهدا باز کرده‌اند همچنان به اصول و ایده‌آل‌های انقلاب پایبند باشیم.

جلال‌زاده یادآور شد: دولت نهم و دهم سعی کرده است شتاب و سرعت خدمتگزاری به مردم را افزایش دهد، ان‌شاءلله ما نیز بتوانیم با ظرفیت‌های خوبی که در اختیار داریم سال پایانی دولت را با سربلندی، پرکاری، مجاهدت و با موفقیت به پایان برسانیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه زمین‌لرزه در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: گروه‌های امداد و نجات آذربایجان‌غربی جزو نخستین گروه‌هایی بودند که در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند و هم اکنون نیز نیروهای استان در منطقه حضور دارند و ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده اضافه کرد: بخشی از کارها به استان آذربایجان‌غربی واگذار شده که با انسجام و همدلی این ماموریت‌ها را نیز انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه ستاد بحران استان، هلال‌احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و دانشگاه علوم پزشکی در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه شایسته تقدیر است و باید دستگاه‌ها بیش از پیش در اتمام کارهای محوله و ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

مسئولان و مقامات آذربایجان‌غربی با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، آیین‌های بزرگداشت هفته دولت را با مراسم تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا آغاز کردند.

در این آیین که با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران، ائمه جمعه جماعات، اعضای شورای اداری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، مسئولان و مقامات استان با اهدای شاخه‌های گل به بنای یادبود سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری و دیگر شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی آمادگی خود برای تداوم راه شهدا را اعلام کردند.

در این آیین که همراه با قرائت زیارت عاشورا بود، استاندار آذربایجان‌غربی و دو تن از نمایندگان مردم ارومیه طی سخنانی بر لزوم تداوم راه شهدا و عزت و سربلندی میهن اسلامی تاکید کردند.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول