اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

90 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 90 پروژه با اعتبار 29میلیارد تومان و اشتغال 728 نفر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

90 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی که به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات اداره‌کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ بابا‌ویسی با 4 میلیارد تومان، شبکه آبیاری و زهکشی چمچمال با اعتبار 10 میلیارد تومان در صحنه، بند انحرافی چنار جلالوند 7 میلیارد تومان و یک واحد تولید قارچ در سراب نیلوفر از مهمترین پروژه‌هایی است که آماده بهره‌برداری هستند‌.

منصوری با بیان اینکه‌ 90 پروژه در هفته دولت با اعتبار 29 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 728 نفر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: 29 پروژه‌های تامین آب از منابع آبی مختلف در راستای مطالعه تحویل به مهندسان مشاور داده شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار مطالعاتی اکثر پروژه‌ها با اولویت باغداری انجام شده و شروع این پروژه‌ها 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و همچنین در حوزه آب و خاک در مجموع به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه و تسطیح اراضی هستیم.

منصوری اظهار کرد: 173 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در طرح توسعه کشاورزی در اختیار افراد فارغ‌التحصیل و بیکار استان قرار گرفته که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: از همان ابتدای آغاز طرح توسعه کشاورزی، استان کرمانشاه خوب شروع کرد و دستگاه‌های اجرایی در کنار جهاد کشاورزی در این طرح حضور مثبتی پیدا کردند و همچنان استان کرمانشاه در طرح توسعه کشاورزی پیشتاز در کشور است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در آخرین جلسه ستاد اجرایی شهرستان‌، 5 هزار و 238 طرح تصویب شد که نیاز آن 358 میلیارد تومان، بیش از 2 برابر سهم ابلاغی استان است.

وی گفت: بیش از 157 هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی شناسایی و برای تامین میزان آب به شرکت آب منطقه تحویل داده شده که این شرکت در مجموع با تامین آب و تخصیص آب 73 هزار هکتار از اراضی موافقت کرد.

منصوری تصریح کرد: از مجموع اراضی عرصه منابع طبیعی شناسایی شده 2 هزار و 247 هکتار به افراد بیکار با اولویت باغبانی واگذار شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول