اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن:

خانه‏های بهداشت رودهن وضع مطلوبی ندارند

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن گفت: متاسفانه برخی خانه‏های بهداشت رودهن از وضع مطلوب و مناسبی برخوردار نیستند.

خانه‏های بهداشت رودهن وضع مطلوبی ندارند

رضا طاهرخانی در حاشیه نخستین نشست کمیته برنامه‏ریزی رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند و سایر مسئولان رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: وضع نامطلوب این مراکز در بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش رودهن از مناطق روستایی مشاهده شد.

وی ادامه داد: به طور قطع، در حین بروز بحران‏های طبیعی و وقوع حوادث غیرمترقبه در مناطق روستایی، خانه‏های بهداشت نخستین مراکز رسیدگی به مردم هستند.

طاهرخانی اضافه کرد: اما با این وجود، با نگاهی به پروژه‏های پیشنهادی سال 91 به کمیته برنامه‏ریزی شهرستان دماوند اثری از طرح موضوع بازسازی این مراکز در بخش رودهن دیده نمی‏شود.

بخشدار رودهن افزود: این موضوع باید از طریق مجموعه شبکه بهداشت و درمان بخش رودهن و شهرستان دماوند با جدیت دنبال شود.

بخشدار رودهن همچنین گفت: از این پس در بخش رودهن، سالانه چهار نشست کمیته برنامه‏ریزی بخشی با حضور مسئولان امر برگزار می‏شود.

طاهرخانی اظهار داشت: شاهد برگزاری نخستین نشست کمیته برنامه‏ریزی بخش رودهن بودیم و بر اساس برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده، از این پس سالانه سه تا چهار نشست کمیته برنامه‏ریزی در این بخش برگزار می‏شود.

طاهرخانی اضافه کرد: حضور معاونت برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند و امام جمعه معزز منطقه نشان‏دهنده اهتمام این دو مسئول نسبت به مسائل بخش رودهن است.

بخشدار رودهن افزود: بخش رودهن با شهدای بی‏شماری همچون پنج شهید سجادیان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

وی تصریح کرد: از این رو خدمت‏رسانی به مردم چنین خطه شهیدپرور، ولایی و انقلابی مایه مباهات هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی است.

طاهرخانی اضافه کرد: در این نشست طرح‏های اجرایی بخش رودهن و همچنین اعتبارات شهرستانی اختصاصی به پروژه‏های این بخش بیان می‏شود.

بخشدار رودهن افزود: همچنین روند رو به توسعه طرح‏های عمرانی در حال اجرا از سوی دستگاه‏های خدماتی از زبان مسئولان آن نهاد بیان می‎‏شود و مشکلات احتمالی در این زمینه پس از طرح مورد بررسی قرار می‏گیرد.

وی هدف از برگزاری نشست کمیته برنامه‏ریزی در بخش رودهن را ارائه خدماتی شایسته به مردم در سنگرهای جهادی و مسئولیت‏های مختلف دانست.

طاهرخانی ادامه داد: امیدوارم با دعای خیر امت اسلامی و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی خادمان خوبی برای این مردم فهیم و شریف باشیم.

بخشدار رودهن اضافه کرد: باید با چنان ارادت و علاقه‏ای در خدمت مردم باشیم که پس از پایان دوره خدمت، یادگاری ماندگار از ما در این منطقه بر جای ماند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول