اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان:

پزشکان با تقویت سامانه‌های بهداشتی بهره‌وری را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان گفت: پزشکان و کارکنان مرکز درمانی صنعت نفت سیستان‌وبلوچستان با تقویت سامانه‌های بهداشتی، بهره‌وری را افزایش دهند.

پزشکان با تقویت سامانه‌های بهداشتی بهره‌وری را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مرتضی عابدینی در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز درمانی صنعت نفت سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: روز پزشک فرصتی مغتنم برای اشاعه ارزش‌های معنوی است که باید به بهترین نحو آن را پاس داشت.

وی افزود: پزشکان و کارکنان مرکز درمانی صنعت نفت سیستان‌وبلوچستان با تبیین این ارزش‌ها و تقویت سامانه‌های بهداشتی و درمانی، افزایش بهره‌وری را دنبال کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان یادآور شد: بهداشت و درمان صنعت نفت هم‌اکنون در کشور پیشگام است و دیگر سازمان‌ها از آن الگوبرداری می‌کنند که این خود ظرفیتی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب‌تر به خانواده صنعت نفت است.

عابدینی خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت بیش از 100 سال می‌گذرد، هم‌اکنون دیدگاه سازمان بهداشت و درمان درباره گذشته تغییر یافته و در همین زمینه طرح پزشک خانواده برای نخستین بار در سطح کشور در این سازمان به اجرا درآمد و تاکنون نتایج بسیار خوبی از اجرای این طرح به دست آمده که امید است به بهترین شکل این رویکرد در سیستان‌وبلوچستان اجرایی شود.

بهجت رفیعی به نمایندگی از سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور نیز در ادامه مراسم از زحمات ژیلا سفری تقدیر و ملیحه رضایی را به عنوان رئیس جدید درمانگاه صنعت نفت زاهدان معرفی کرد.

این مرکز درمانی به تمام کارکنان نهادها و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت در سیستان‌وبلوچستان خدمات می‌دهد.

بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و خراسان‌شمالی را زیر پوشش دارد.

سیستان‌وبلوچستان همچنین دارای دو منطقه نفتی زاهدان و چابهار و شرکت گاز است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول