اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های پایه نساجی مازندران:

استعدادیابی حرفه‌ای در دستور کار فوتبال نساجی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های پایه نساجی مازندران گفت: استعدادیابی حرفه‌ای در دستور کار فوتبال نساجی قرار دارد.

استعدادیابی حرفه‌ای در دستور کار فوتبال نساجی قرار دارد

فریدون فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: تمرینات تست‌گیری تیم فوتبال جوانان نساجی مازندران از ساعت 17 روز گذشته در زمین روستای آهنگرکلای قائمشهر آغاز شد.

فضلی تصریح کرد: تیم فوتبال جوانان مازندران برای حضور در مسابقات استان از جوانان مستعد مازندران برای حضور قدرتمند در مسابقات دعوت می‌کند و با تمام تلاش باشگاه اهدافی را برای حمایت از این افراد خواهد داشت.

مدیر تیم‌‌های پایه نساجی مازندران افزود: تلاش ما این است که تمرینات تیم‌های امید و نوجوانان را به زودی آغاز کنیم البته تیم امید که در لیگ برتر کشور حضور مقتدری در این فصل خواهد داشت.

فضلی بیان کرد: برای انتخاب کادر فنی تمام تلاشم و مدیرعامل تیم این است که از بهترین افراد در کادر استفاده کنیم چراکه ارکان تیم بزرگسالان باید از تیم‌های پایه شکل گیرد.

وی با تقدیر از احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران به منظور اقدامات موثری که در زمینه استعدادیابی صورت گرفته است، افزود: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران اهتمام ویژه‌ای به تیم‌های پایه نساجی دارد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول