اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خبر داد

پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی فوتبال نساجی مازندران

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مدیرعامل باشگاه نساجی قول مساعدت مالی را داده و به ‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی سال گذشته پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی فوتبال نساجی مازندران

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در شهرستان ساری از تست‌گیری و استعدادسنجی بازیکنان مدنظر برای حضور در این تیم خبر داد.

اسماعیلی بیان داشت: با حفظ بازیکنان سال گذشته چند بازیکن جدید برای فصل جدید در نساجی اضافه می‌شوند. 

وی گفت: اولویت اول ما تست‌گیری از بازیکنان بومی استان است و سپس از بازیکنان باتجربه و مدنظر غیربومی تست‌گیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از قول مدیریت باشگاه درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی خبر داد و افزود: مدیرعامل باشگاه قول مساعدت مالی را داده و به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی سال گذشته پرداخت می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: نساجی از باشگاه‌های قدیمی و باسابقه فوتبال کشور به ‌ویژه مازندران است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان و شهرستان برای صعود به لیگ بالاتر است.

وی گفت: نساجی بازیکنان و مهره‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد و با این شرایط صعود نساجی به لیگ برتر با حمایت همه‌جانبه مسئولان و مدیریت باشگاه و همت بازیکنان دور از دسترس نیست.

سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: کادر فنی فصل گذشته این تیم حفظ و به احتمال شاید یک نفر در کادر فنی در فصل جاری اضافه شود.

اسماعیلی افزود: شرایط حضور نساجی در لیگ فراهم است و اگر مشکلی پیش نیاید این تیم پس از سال‌ها می‌تواند انتظار مردم مازندران به ویژه علاقمندان قائمشهری را برآورده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمان آغاز لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور یک ماه فرصت داریم که با توجه به فرصت باقی مانده، تیم با آمادگی خوب بدنی و هماهنگی لازم راهی مسابقات می‌شود.

انتهای ‌پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول