اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

عدالت اجتماعی توسط دولت توسعه یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: دولت در سال پایانی نیز مانند سال‌های نخست تلاش کند و توسعه عدالت اجتماعی را در دستور کار قرار دهد.

عدالت اجتماعی توسط دولت توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله هادی باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد‌النبی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: دشمنان و مستکبران همیشه به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه انداختن بین مسلمانان بوده‌اند تا با استفاده از این اختلاف‌ها، اهداف شوم خود را پیش ببرند.

وی افزود: نمونه این فتنه‌انگیزی‌ها در بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه توسط مستکبران در حال انجام است که راه به جایی نمی‌برد و تا زمانی که وحدت بین مسلمانان حفظ شود، دشمنان نیز شکست می‌خورند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در خط مقدم ایجاد اختلاف و فتنه قرار گرفته و امت‌ اسلامی باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر وحدت و حفظ انسجام دینی گام بردارد.

وی با تأکید بر حفظ عدالت اجتماعی توسط دولت خاطرنشان کرد: دولت باید در برابر تحریم‌ها، فشارها و تهدیدها ایستادگی کرده و در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور همراه با توسعه و گسترش عدالت اجتماعی تلاش کند.

باریک‌بین ادامه داد: بهره‌مندی همه مردم از امکانات به صورت یکپارچه و برابر باید مورد نظر دولت باشد و دولت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار بندد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اجلاس غیرمتعهدها در بهترین و مطلوب‌ترین شکل‌ ممکن در حال برگزاری است و امیدواریم منشأ خیر و برکات برای کشورمان باشد.

وی یادآور شد: دولت در سال پایانی نیز مانند سال‌های ابتدایی کار دولت باید به توسعه و عمرانی کشور بپردازد.

باریک‌بین تحریم‌ها را بی‌اثر دانسته و تأکید کرد: تحریم‌ها و تهدیدها همواره از سوی دشمنان و مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول