اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور/

صنعت نفت آبادان نخستین برد خود را تجربه کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور نخستین برد خود را با شکست صبای قم تجربه کرد.

صنعت نفت آبادان نخستین برد خود را تجربه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و صبای قم از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 20:15 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در این بازی صنعت نفت آبادان به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

این دیدار در دقیقه شش ارسال کرنر مستقیم رسول نویدکیا با اشتباه فاحش حامد لک دروازه‌بان تیم صبای قم، نخستین گل بازی را به نفع صنعت نفت آبادان رقم زد.

در دقیقه 15 بازی ارسال محسن بیات با اشتباه مصطفی صبری مدافع تیم صنعت نفت آبادان در پر کردن خط آفساید، موقعیت خوبی را برای بهزاد کریمی بازیکن صبای قم ایجاد کرد تا این بازیکن گل تساوی را درون دروازه صنعت نفت آبادان کند.

اما در دقیقه 67 بازی رسول نویدکیل از صنعت نفت آبادان صاحب موقعیت شد که سعید لطفی در درون 18 قدم این بازیکن را با خطا متوقف کرد و یک موقعیت پنالتی را برای تیم صنعت نفت آبادان ایجاد کرد.

در دقیقه 68 روح‌الله عرب توانست ضربه پنالتی را به سود تیم صنعت نفت آبادان به گل تبدیل کند و این برد شیرین را برای تیم صنعت نفت آبادان رقم زند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول