اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاستا:

صنعت نفت آبادان به دوران عادی خود بازگشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: از وضعیت باختن به بردن رسیدیم و در واقع تیم ما به دوران عادی خود بازگشت.

صنعت نفت آبادان به دوران عادی خود بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ژوزه آلبرتو کاستا پس از کسب نخستین برد تیمش در این فصل در بازی مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شکست سنگین مقابل نفت تهران، امروز با برد مقابل تیم مدعی همچون صبای قم به وضعیت ایده‌آل رسیدیم.

وی افزود: برد مقابل صبا مهمترین موضوع بازی امروز بود که آن را بدست آوردیم، با  اینکه در دقایق پایانی بازی 10 نفره شدیم اما در بازی کم نیاوردیم. تیم ما در اکثر اوقات بازی از حریف بهتر بود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: خیلی خوشحال هستم از اینکه بازیکنانم یاد گرفتند چگونه بجنگند و نتیجه بگیرند. بازیکنان امروز نشان دادند کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه همدل و هماهنگ هستند. ما در این مسابقه مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار بودیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان امروز بازی خوبی از خود ارائه کرد و از بازی این تیم لذت بردم. وی ابراز امیدواری کرد در بازی‌های پیش‌رو تیمش با آرامش بهتری امتیازات مورد نیاز را کسب کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول