اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

نمایشگاه جلوه‌های خدمت فرصت مطلوبی برای هماهنگی دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار فرصت خوبی برای هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان است.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت فرصت مطلوبی برای هماهنگی دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، محمدکاظم پورامینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید به عنوان خادمان حقیقی ملت بودند و این شهدا نام خود را در خدمت‌رسانی به مردم جاودانه کردند.

وی با تاکید بر اینکه رجایی و باهنر با وجود هجمه‌های مختلف علیه کشور ایستادگی کردند تصریح کرد: این شهدای والامقام به لحاظ داشتن اخلاص، صداقت و عمل و مردمی بودن اعتماد آحاد مردم را به خود جلب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار فرصت خوبی برای هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان است خاطر نشان کرد: با توجه به زحماتی که در زمان محدود کشیده شد، به نسبت سال‌های گذشته بهتر ارزیابی می‌شود.

پورامینی با اشاره به وضعیت حضور دستگاه‌ها در نمایشگاه خدمت ماندگار تصریح کرد: اگر مقرر بود عملکرد هفت ساله دولت در نمایشگاه ارائه شود، بیش از این‌ها باید وقت گذاشته و کار فاخرتری ارائه می‌شد.

وی با بیان اینکه گر چه بخشی از دستاوردهای نهادهای اجرایی در معرض دید عموم گذاشته شده اما در مجموع حضور و عملکرد نهادهای اجرایی در نمایشگاه راضی‌کننده است خاطر نشان کرد: قطعا افراد فرهیخته و نخبه در بخش‌های مختلف از نمایشگاه بازدید خواهند کرد اما برای حضور اکثریت مردم باید برنامه‌های جذابی پیش‌بینی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه در هفته دولت حداقل کاری است که سالی یک مرتبه به این صورت ارائه می‌شود اضافه کرد: بازدید و استقبال مردم بستگی به شرایط ویژگی‌های زمانی و مکانی دارد اما پیش‌بینی می‌شود مردم حضور خوبی در نمایشگاه داشته باشند.

پورامینی با اشاره به اینکه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در نمایشگاه ارائه شده است اظهار کرد: محصولات مختلف فرهنگی، آثار مکتوب و خاطرات مربوط به دوران دفاع مقدس و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نمایشگاه ارائه شده است. 

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول