اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

برگزاری 980 نشست‌ بصیرتی از سوی بنیاد شهید زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری 986 نشست‌ بصیرتی و تعمیق باورهای دینی و فوق‌برنامه بر اساس مناسبات مختلف در طول سال از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان است.

برگزاری 980 نشست‌ بصیرتی از سوی بنیاد شهید زنجان

علی غفاری‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در حوزه کانون‌های شاهد و رشته‌های هنری در سال جاری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم در کانون‌های فرهنگی شاهد و ایثارگر تصریح کرد: یک هزار و 150 نفر در سال جاری در برنامه‌های آموزشی این کانون‌ها شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ارائه آموزش‌های لازم بر اساس سهمیه به 170 نفر در سال جاری خبر داد و افزود: 15 برنامه نیز در اعیاد ملی و مذهبی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تشکل‌های مذهبی و فرهنگی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: برای حمایت از چنین تشکل‌هایی 17 میلیون ریال در سال جاری اختصاص یافته است.

غفاری‌راد با بیان اینکه سرکشی به کانون‌ها و بررسی عملکرد آنها از برنامه‌های اداره کل است، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش در قالب شش انجمن از دیگر برنامه‌های این بنیاد در سال جاری محسوب می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی به موقع به جامعه هدف،برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری، حمایت از گروه‌های سرود، برگزاری نمایشگاه عمومی و شناسایی هنرمندان برجسته در رشته‌های مختلف را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دانش‌آموزان زیر پوشش این بنیاد را 986 نفر عنوان کرد و افزود: این دانش‌آموزان شامل فرزندان شاهد و ایثارگر 50 درصد به بالا می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های تقویتی، جبرانی و پیشرفته برای 986 دانش‌آموز خبر داد و افزود: کلاس‌های تقویت بنیه علمی برای همه مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

غفاری‌راد با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی کنکور تصریح کرد: این کلاس‌ها برای داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات لازم آموزشی به دانش‌آموزان در مدارس خاص از جمله دانش‌آموزان استثنایی، تیزهوشان، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: تشکیل کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان حاضر در المپیادها از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزاری جلسات توجیهی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و خانواده‌های آنان را از برنامه‌های بنیاد دانست و گفت: اعزام دانش‌آموزان برای شرکت در همایش استعدادهای درخشان از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد شاهد استانی و مناطق 14گانه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های مشاوره گروهی برای دانش‌آموزان و اولیاء در مناطق پنج‌گانه بنیاد شهید از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

غفاری‌راد با بیان اینکه به منظور نظارت و پیگیری مشکلات دانش‌آموزان سرکشی مستمر به مدارس زیرپوشش صورت می‌گیرد، افزود: این طرح با عنوان طرح پراکنده شاهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای معنوی در بین دانش‌آموزان یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در این حوزه در سال تحصیلی 90 ـ 91 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول