اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

محیط زیست خواستار عدم تردد خودرو‌های فرسوده در اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: حفاظت محیط زیست خواستار عدم تردد خودرو‌های فرسوده در سطح کلان‌شهر اصفهان است.

محیط زیست خواستار عدم تردد خودرو‌های فرسوده در اصفهان است

کیومرث کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه به صورت کلی تردد وسایل نقلیه در سطح شهر یکی از مهم‌ترین عوامل آلاینده‌های زیست‌محیطی در سطح شهر‌ها است، اظهار کرد: براساس مصوبه دولت مقرر شده بود که جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده در سطح شهر از ابتدای تیرماه جاری در کلان‌شهر اصفهان به عمل آید.

وی اضافه کرد: بنا به اظهارات پلیس راهور به دلیل عدم ارسال دستور‌العمل اجرایی این طرح از سوی مسئولان بالادستی در تهران به راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان، مصوبه دولت در این زمینه با تأخیر و از اواسط تیر ماه جاری در کلان‌شهر اصفهان اجرا شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه محیط زیست خواستار عدم تردد خودرو‌های فرسوده در کلان‌شهر اصفهان است، تصریح کرد: نیرو‌های راهنمایی و رانندگی متولی اجرای طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده در سطح شهر هستند و حفاظت محیط زیست تنها موظف است که هر شش ماه یک بار به نحوه اجرای این طرح نظارت کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیرو‌های راهنمایی و رانندگی اقداماتی را در راستای اجرای این طرح در اصفهان انجام داده‌اند اما این اقدامات نیز اگر چه مناسب است اما قطعی نیست و مصوبه دولت در راستای اجرای این طرح باید به صورت دقیق اجرا شود.

کلانتری اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح را اقدامات بازدارنده مناسبی دانست و تاکید کرد: البته مصوبه دولت در راستای جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده باید در هشت کلان‌شهر اصفهان اجرا شود که اصفهان نیز از جمله این کلان‌شهر‌ها به شمار می‌رود و مصوبه دولت در این زمینه نیز اجرا شدنی است، اما مشکلاتی در راستای اجرای کامل این مصوبه وجود دارد که مسئولان مجری این طرح به دنبال برطرف شدن مشکلات موجود در مسیر اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول