اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

بهزیستی فعالیت‌های فرهنگی را در کنار فعالیت‌های ورزشی رونق می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولویت بهزیستی قرار دادن فعالیت‌های ورزشی در کنار فعالیت‌های فرهنگی است.

بهزیستی فعالیت‌های فرهنگی را در کنار فعالیت‌های ورزشی رونق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایون هاشمی صبح دقایقی پیش در مراسم آغاز به کار هفتمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر در استان اردبیل اظهار داشت: دولت در طی سنوات گذشته و به ویژه در چند سال اخیر تلاش کرده با ارتقای فرهنگ ورزشی و هنری روحیه گذشت و جوانمردی را در فرزندان تقویت کند که این خود گامی جدی در راستای توانمند‌سازی فرزندان بی‌سرپرست است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بهزیستی با قامتی رشید و استوار در صحنه خدمت و در کنار گروه‌های خدمتی حاضر است و تلاش می‌کند با بسط و گسترش عرصه توانمند‌سازی موضوع ورزش را نیز در کنار مقوله فرهنگی جانشین کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور توانمند‌سازی را مهمترین مولفه سازمان بهزیستی و سرمایه‌گذاری در این راستا را اولویت این سازمان بزرگ اعلام کرد و ابراز داشت: در موضوع برگزاری المپیاد‌های ورزشی و فرهنگی تغییر رویکرد فرهنگی را به طور جدی پیگیری می‌کنیم که همین امر سبب شده تا سازمان بهزیستی بتواند به قله‌های رفیع فرهنگی، ورزشی و هنری دست یابد.

هاشمی گفت:‌ سازمان بهزیستی با توجه به تکلیف شرعی، وظیفه انسانی و ماموریت قانونی خود در قبال کودکان بی‌سرپرست برای فراهم نمودن زمینه‌های زندگی مناسب و مطلوب و به منظور توانمند‌سازی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، تربیتی، آموزشی و فرهنگی آنان نیازهای کودکان بی‌سرپرست را به عنوان عضوی از جامعه در ابعاد مختلف مورد توجه قرار می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد:‌ در 10 روز برگزاری جشنواره فرهنگی فرزندان مهر بالغ بر یک‌هزار و 500 نفر از استان‌های مختلف وارد این چرخه خواهند شد که با توجه به نیاز کشور به این ظرفیت ما این توانمندی را فراهم کرده‌ایم.

73 ورزشکار پار‌المپیکی از فرزندان بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بهزیستی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام 79 از ورزشکاران سراسر کشور به مسابقات پار‌المپیک لندن اشاره کرد و افزود: 73 نفر از این ورزشکاران از فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که این بیانگر شاخصه مطلوب سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشمی اظهار داشت: امروز فضای سازمان بهزیستی فضای توجه به مبانی فرهنگی در کنار توانمند‌سازی معیشتی و جسمی است و ما توانمند‌سازی فرهنگی، تربیتی و اجتماعی را مقدم بر توانمند‌سازی معیشتی قرار داده‌ایم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در کنار برگزاری این رقابت‌ها شاهد افزایش توانمندسازی و ارتقای جایگاه مددجویان بهزیستی در شاخه‌های بهداشتی باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول