اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دولت انجام شد

افتتاح 22 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرنشهر گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، 22 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در ایرانشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 22 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در افتتاحیه این واحد‌های مسکونی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این واحدهای مسکونی چهار هزار و 400 میلیون ریال است.

وی افزود: طرح‌های خودکفایی، خوداشتغالی و مسکن مددجویی کمیته امداد امام نیز با مجموع اعتبار 6 هزار و 400 میلیون ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: در هفته دولت امسال تعداد 104 پروژه در زمینه‌های مختلف آب، راه، آموزش و پرورش، کشاورزی، مسکن، برق و خدمات شهری به تدریج افتتاح می‌شود.

وی گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است و این همواره بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت به مردم بوده است.

بامری افزود: بدون شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت شهیدان رجایی و باهنر، می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تأسی کنند.

در نخستین روز از هفته دولت فرماندار و مسئولان شهرستان ایرانشهر با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول