اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ارشد لیگ آزادگان هشدار داد

احتمال لغو حق میزبانی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان لیگ آزادگان با بیان مشکلات ورزشگاه تختی شهر یاسوج گفت: مسئولان این استان اگر در یک ماه باقی‌مانده دیر بجنبند و مشکلات این ورزشگاه را برطرف نکنند حق میزبانی تیم شهرداری یاسوج سلب می‌شود.

احتمال لغو حق میزبانی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

فریبرز محمودزاده امروز در بازدید از امکانات ورزشگاه تختی یاسوج برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پیش از این از ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری این شهرستان بازدید به عمل آوردیم و با صراحت باز هم می‌گویم که این ورزشگاه در حال حاضر و تا ماه‌های آینده قابلیت برگزاری مسابقاتی در این سطح را ندارد.

وی با قدردانی از مسئولان ارشد استانی کهگیلویه و بویراحمد برای انجام کارهای ضربتی در این ورزشگاه ابراز داشت: زحمات زیادی برای تکمیل این پروژه کشیده شده و ما نیز قدردان این زحمات هستیم ولی با همه این کارهایی که انجام شده استادیوم بزرگ شهر یاسوج قابلیت برگزاری مسابقات لیگ آزادگان در دوره جدید را ندارد.

محمودزاده عنوان کرد: البته این ورزشگاه می‌تواند برای نیم فصل آماده شود که ما نیز در آن زمان از ورزشگاه بازدید خواهیم کرد و این موضوع را گزارش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بهتر است پرونده این ورزشگاه را برای برگزاری مسابقات ببندیم، تصریح کرد: بحث اصلی ما اکنون ورزشگاه تختی شهر یاسوج است.

مسئول ارشد لیگ آزادگان ادامه داد: این ورزشگاه در سال گذشته وضعیتی به مراتب بهتر از امسال داشت و هنگامی که امروز این چمن را مشاهده کردم متأسف شدم.

محمودزاده تصریح کرد: همه جای این زمین از لحاظ چمن مشکل دارد که اطراف دروازه‌ها و در محوطه جریمه این مشکل بیش از سایر قسمت‌ها بوده و در هر حرکت و یا برخورد ساده‌ای توانایی مصدومیت شدید بازیکنان را دارد.

وی گفت: البته در گزارش خود تنها قسمت‌های محدودی از چمن ورزشگاه را مشکل‌دار عنوان کردیم که می‌توان در این فرصت یک ماهه آن را برطرف کرد.

رئیس دپارتمان لیگ آزادگان عنوان کرد: مسئولان این هشدار را جدی تلقی کرده و مشکل را هر چه زودتر برطرف کنند تا جوانان و نوجوانان و علاقه‌مندان فوتبال این استان بتوانند بازی‌های تیم محبوب خود شهرداری یاسوج را در این ورزشگاه و در خود این شهر مشاهده کنند.

محمودزاده عنوان کرد: تیرک دروازه‌ها نیز باید تعویض شده و با استانداردهای فدراسیون فوتبال تعبیه شوند چرا که تیرک آهنی در بدترین حالت موجب ضربه مغزی بازیکن خواهد شد.

وی مشکل رختکن را نیز از دیگر معضلات چندگانه ورزشگاه تختی یاسوج معرفی کرد و گفت: به هر صورت ما در گزارش خود این مشکلات را درج کرده‌ایم و اگر خواسته‌های ما که خواسته قانونی فدراسیون فوتبال است اعمال نشود در فصل جدید لیگ آزادگان شرمنده هواداران شهرداری یاسوج و مردم خوب این استان خواهیم شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول