اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات آستانه مقدسه قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزش مهارت زندگی در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات آستانه مقدسه قم از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت زندگی و تربیت کودک، ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزش مهارت زندگی در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم به تشریح فعالیت‌های اداره مدیریت تبلیغات آستانه مقدسه قم پرداخت و اظهار کرد: اداره مشاوره، پاسخگویی و ارشاد پرکارترین بخش مدیریت تبلیغات است و روزانه 300 نفر از اساتید حوزوی پاسخگوی سئوالات شرعی و اعتقادی زائران و مجاوران حرم مطهر هستند که این تعداد در روزهای پرمخاطب به 500 نفر افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت امور بین‌الملل در آستانه مقدسه قم تصریح کرد: تاکنون 17 جلسه برای هماهنگی و رایزنی با نهادها و مؤسساتی که فعالیت‌های بین‌المللی و ارتباطات خارجی دارند، با هدف بررسی ویژگی‌ها و آسیب‌های تبلیغ در خارج از کشور و راه‌های تبلیغ در میان زائران غیر ایرانی برگزار شده است.

ثباتی‌مقدم ابراز کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های علمی برای غنی‌سازی محتوا و قالب‌های اجرایی در سالن اردوها برای زائران، برنامه‌ریزی برای جشن‌های تکلیف و تشکیل کمیته مربیان از برنامه‌های واحد اردوهای زیارتی است.

وی با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر 138 اردو در سالن اردوها برگزار شده است خاطر نشان کرد: طرح حریم بهشت نیز از سوی واحد مسابقات برنامه‌ریزی شد که همزمان با ولادت امام حسین(ع) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت.

ثباتی‌مقدم ادامه داد: مسابقات به سوی بهشت هم با هدف انتقال محتوای دینی به کودکان در قالب‌های متناسب و متنوع برای آن‌ها طراحی و در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت ویژه واحد خواهران در رواق حضرت خدیجه (س) بیان داشت: برگزاری سخنرانی‌های اخلاقی، تربیتی و اعتقادی در طول ایام هفته و برنامه‌هایی همچون ادعیه‌خوانی و ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های این واحد است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول