اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران:

انتقال آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان در اولویت‌ است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران گفت: ارتقای سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش آموزان و انتقال آموزش حقوق و تکالیف شهروندی به آنان از مهم‌ترین اهداف طرح استقبال از مهر است.

انتقال آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان در اولویت‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش عظیم بابایی در جلسه شورای فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: با اجرای ویژه برنامه‌های طرح استقبال از مهر 91 در قالب طرح باز باران از 25 شهریور تا 15 مهر، این منطقه آماده استقبال از فصل علم و دانش می‌شود.

شهردار منطقه 20 در ادامه بیان کرد: ارتقای سطح خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی دانش‌آموزان و انتقال آموزش حقوق و تکالیف شهروندی به آنان از مهم‌ترین اهداف طرح استقبال از مهر است.

وی تصریح کرد: اکران تبلیغات محیطی با مضامین آموزشی و تربیتی، توزیع اقلام آموزش شهروندی و کتابچه‌های آموزشی، اجرای تئاتر با موضوعات سلامت و آموزش شهروندی از جمله برنامه‌های این طرح است.

بابایی افزود: توزیع سبد فرهنگی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، برگزاری جشن بازگشایی مدارس، ارسال پیام تبریک، اهدای شاخه گل به مدارس و برپایی دوره‌های آموزشی سلامت محور نیز از جمله برنامه‌های دیگر طرح مورد اشاره است.

شهردار منطقه 20 به اهمیت ایمن سازی مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابر پیاده و نصب علائم هشدار دهنده در ورودی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است که تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره بانوان در سطح مدارس با عنوان طرح گوهر رحمت یادآور شد: اردوهای سیاحتی و زیارتی، مسابقات کتابخوانی، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی، تقدیر از دختران موفق و اهدای بسته‌های فرهنگی، از جمله برنامه‌های طرح استقبال از مهر 91 است که هم‌زمان با آغاز دهه کرامت با محوریت حجاب و عفاف در سطح مدارس این منطقه برگزار می‌شود.

بابایی اضافه کرد: نقاشی‌های دیواری با موضوعات علم و دانش و پیام‌های آموزش شهروندی در زمینه بازیافت، آشنایی با علائم راهنمایی و رانندگی، زیست محیطی، آماده سازی، رفع نواقص ظاهری و زیباسازی نمای بیرونی و فضای حیاط مدارس از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است این جلسه با حضور شهردار منطقه 20، معاونان و شهرداران نواحی شهرداری منطقه 20، نخبگان فرهنگی و نماینده شورا یاران محلات برگزار شد و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی این منطقه برای بازگشایی مدارس، پس از تصویب این شورا وارد مرحله اجرایی شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول