اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

برداشت بیش از 27 هزار تن ذرت دانه‌ای از مزارع بویین زهرا

خبرگزاری فارس:‌ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از برداشت 27 هزار و 900 تن ذرت دانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

برداشت بیش از 27 هزار تن ذرت دانه‌ای از مزارع بویین زهرا

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به برداشت 27 هزار و 900 تن ذرت دانه‌ای در این شهرستان اظهار کرد: توسعه ظرفیت‌های کشاورزی در این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی و تخصیص ویژه اعتبارات است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا افزود: برداشت محصولات باغی و زراعی در این شهرستان بیش از چندین برابر شهرستان‌های دیگر استان قزوین است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبیاری در شهرستان بویین زهرا در طول سال بیان کرد: اجرای طرح‌های آبیاری فواید و آثار بسیار زیادی را در تأمین استقلال غذایی کشور داشته و سبب خودکفایی در این حوزه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ترویج طرح‌های آبیاری در این شهرستان موجب افزایش تولید و سطح زیر کشت می‌شود، تصریح کرد: به کارگیری و راه‌اندازی سیستم‌های نوین در اولویت برنامه‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا قرار دارد.

شعبان‌نژاد ادامه داد: هم‌اکنون در بخش‌های رامند، مرکزی و شال این شهرستان سیستم‌های آبیاری قطره‌ای تا حدود زیادی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا در حوزه کشت صیفی‌جات رتبه برتر را در بین شهرستان‌های دیگر استان قزوین دارد، عنوان کرد: این جایگاه با توان و اراده قوی کشاورزان بویین زهرایی به دست آمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: برپایی جشنواره‌های پسته و انگور در این شهرستان یکی از بزرگ‌ترین افتخاراتی است که موجب توجه بیشتر مسئولان به این منطقه می‌شود.

شعبان‌نژاد اضافه کرد: هم‌یاری و کار مشترک در عرصه کشاورزی بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به تولید انواع محصولات باغی در این شهرستان ابراز کرد: این محصولات پس از برداشت به میادین بزرگ خارج از استان انتقال می‌یابند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا خاطر‌نشان کرد: توسعه کشاورزی به همت و تلاش تمام مسئولان و همچنین مردم بستگی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول