اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به 30 دستگاه موتور تجهیز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: یگان حفاظت از آثار و تپه‌های تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به 30 دستگاه موتور مجهز شد.

یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی به 30 دستگاه موتور تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در مراسم رژه این موتورسواران اظهار کرد: یگان حفاظت موتورسوار آذربایجان‌شرقی در اختیار یگان حفاظت تمام شهرستان‌های استان قرار خواهند گرفت.

وی گفت: یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان برای صیانت از آثار و تپه‌های تاریخی و مقابله با حفاری‌های غیرمجاز و قاچاق اشیا، علاوه بر تجهیزات پیشین، از امروز به 20 دستگاه موتورسوار نیز مجهز شده تا بتوانند ماموریت‌های محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.

محمدی با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از آثار و تپه‌های تاریخی یک وظیفه همگانی بوده و عزم ملی را می‌طلبد، از تمام هموطنان و به خصوص مردم آذربایجان‌شرقی خواست این یگان حفاظت را در اجرای این امر یاری کرده و گزارش‌های خود را در خصوص هرگونه مشاهدات و بروز تخلفات به این یگان اطلاع دهند.

محمدی وظیفه تمام مردم و به خصوص یگان حفاظت از میراث فرهنگی را، دفاع از فرهنگ و هویت تاریخی کشورمان و جلوگیری از غارت آن دانست و گفت: مردم عزیز آذربایجان‌شرقی می‌توانند برای ارائه گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی در خصوص مشاهده هرگونه تخلف و حفاری غیرمجاز، از طریق شماره تلفن‌های04113365752 و 04113343653 یا سیستم پیامک کوتاه 300001838 با یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول