اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران مطرح کرد

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر مازندران با حضور معاون او‌ل رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: ‌10 هزار مسکن مهر در مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور‌ بعد از جلسات جنبش عدم تعهد در تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر مازندران با حضور معاون او‌ل رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: رجایی و باهنر به راستی الگو‌های مدیریتی‌شان را از امام خمینی برمی‌گرفتند.

وی تصریح کرد: ممکن است خیلی از رفتارهای ما از حرکت‌های نورانی شهدای فاصله داشته باشد و برگزاری یادمان شهدا نیز در راستای ترویج فرهنگ شهادت باید ادامه یابد.

این مسئول ارشد استان مازندران تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا رفتار‌هایمان را با روحیات شهیدان تطبیق دهیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام بیان داشت: در اظهارنظر‌ها باید از رهبر انقلاب اسلامی ایران الگو بگیریم.

طاهایی بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تقدیر از عملکرد دولت خواستار تقویت کارهای فرهنگی در کشور شد و این نشان می‌دهد که ولایت فقیه آسیب‌شناسی دقیقی نسبت به کارهای فرهنگی در کشور انجام داده است.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات اشتغال‌زایی در سطح استان مازندران ادامه داد: بسیاری از جلسات استانی در سطح کاهش دغدغه‌های جوانان برگزار می‌شود.

این مسئول دیگر دغدغه جدی کشور را بحث عفاف و حجاب عنوان کرد و اضافه کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب باید به طور جدی‌تر در استان پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به شرایط پیچیده فرهنگی موجود ادامه داد: موضوع‌های فرهنگی با توجه به پیچیدگی‌ها موجود باید با گستردگی بیشتری بررسی شود.

استاندار مازندران در ادامه از بهره‌برداری 10هزار واحد مسکن مهر در مازندران خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی قرار بود در افتتاح واحد‌های مسکن مهر در مازندران، مسئولان ارشد وزارت مسکن و شهرسازی و معاون اول رئیس جمهور حضور داشته باشند که این برنامه به بعد از برگزاری جلسات اجلاس سران عدم تعهد موکول شد.

وی احداث واحد‌های مسکونی، برگزاری جلسات مستمر کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی برای امور جوانان را نوعی دغدغه مسئولان استان برای ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به گستره کار فرهنگی نیاز است کارگزاران استان به صورت گسترده‌تر در این مورد دغدغه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر توجه مسئولان استان مازندران به منویات رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر رفتار و گفتمان ما با رفتار و گفتمان رهبر مغایرت داشت باید استغفار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور مسئولان دانشگاه‌های کشور در کارگروه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران تاکید کرد: دانشگاهیان باید نسبت به فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه دغدغه داشته باشند. 

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول