اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

احداث 134 هزار متر شبکه برق در طرح‏‌های مسکن مهر سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث 134 هزار متر شبکه توزیع برق در طرح‏‌های مسکن مهر استان سمنان خبر داد.

احداث 134 هزار متر شبکه برق در طرح‏‌های مسکن مهر سمنان

سیدمحمد موسوی‏‌زاده امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت هفته دولت، ضمن معرفی پروژه‏‌های قابل بهره‏‌برداری، عملکرد این شرکت در حوزه خدمت‏‌رسانی را تبیین کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه 56 پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال افتتاح می‏‌شود، گفت: اعتبار صرف شده جهت اجرای این پروژه‌ها 20 میلیارد و 944 میلیون ریال است.

وی با اعلام اینکه 134 هزار و 906 متر شبکه توزیع برق در طرح‏‌های مسکن مهر استان احداث شده است، افزود: 250 دستگاه پست هوایی برق با ظرفیت 57 مگاولت آمپر تاکنون نصب شده و برق مشترکان را تغذیه می‏‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به واگذاری بیش از 12 هزار انشعاب برق به متقاضیان مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمان حاضر، 75 میلیارد و 574 میلیون ریال در راستای برق‏‌رسانی به طرح‏‌های مسکن مهر سرمایه‏‌گذاری شده است.

وی از جذب 9 هزار و 130 مشترک جدید در پنج ماهه امسال خبر داد و یادآور شد: هم‏‌اکنون تعداد مشترکان برق استان بالغ بر 301 هزار مشترک هستند.

موسوی‏‌زاده با عنوان اینکه 35 هزار و 700 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوایی برقرار شده است،  تصریح کرد: 63 ایستگاه توزیع برق هوایی و 720 دستگاه چراغ روشنایی معابر هم نصب شده است.

وی تعداد پروژه‏‌های اجرا شده در سال‌جاری تا به حال را 2 هزار و 300 پروژه ذکر و خاطرنشان کرد: حجم سرمایه‏‌گذاری صنعت توزیع برق استان از آغاز امسال تا به حال 70 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: شرکت توزیع برق در سفرهای استانی هیئت دولت، دارای دو مصوبه تحت عنوان بازسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع برق روستایی و شهری با اعتباری به مبلغ 145 میلیارد و 900 میلیون ریال بود.

وی افزود: برای دور اول سفر مبلغ 25 میلیارد و 900 میلیون ریال و ظرف یک‏سال اجرایی شده و در دور سوم سفر در قالب طرح سه ساله تا پایان سال 92، برای هر سال مبلغ 40 میلیارد ریال پیش‌بینی شده که در موعد مقرر پروژه‏‌های بهینه‏‌سازی انجام خواهد شد.

موسوی‏‌زاده خدمات دولت مهرورز را در تمامی عرصه‏‌ها به ویژه صنعت توزیع برق استان بسیار چشمگیر عنوان کرد و افزود: احداث یک‌هزار و 991 کیلومتر شبکه هوایی و زمینی برق، نصب 2 هزار و 12 دستگاه پست‌های توزیع به ظرفیت 374 مگاولت آمپر، جذب بالغ بر 100 هزار مشترک و اتمام عملیات برق‌رسانی به کلیه روستاهای بالای 20 خانوار استان را می‏‌توان از مهم‏ترین دستاوردهای دولت مهر در این استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین در خاتمه گفت‏‌وگو با فارس از مشارکت ارزشمند مردم استان در زمینه اصلاح الگوی مصرف برق، تغییر رفتار مصرفی و صرفه‌جویی بهینه در منابع انرژی قدردانی کرده و تداوم این حرکت ارزنده را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول