اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت

8 روستا به مجموع روستاهای گازدار دیواندره اضافه شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 8 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

8 روستا به مجموع روستاهای گازدار دیواندره اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار شهرستان دیواندره بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها که به صورت همزمان در روستای قلعه‌جقه علیا از توابع بخش کرفتو برگزار شد، اظهار کرد: به منظور اجرا و بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

سعدی نقشبندی در ادامه از افزایش اعتبارات تملک و دارایی‌های این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این شهرستان در سال گذشته 111 میلیارد ریال بوده و امسال به 125 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد اختصاص اعتبارات در شهرستان دیواندره در سال‌جاری بیشتر به دو بخش راه روستایی و آموزش اختصاص دارد.

به گفته فرماندار دیواندره، در سال 90 میزان کل اعتباراتی که از محل‌های مختلف منتج به مبادله موافقت‌نامه شده و به پروژه‌های شهرستان دیواندره اختصاص یافت، 420 میلیارد ریال بوده است.

نقشبندی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت، افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان خادم و گرانقدر انقلاب و روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته نمایش خدمات و خدمتگزاری دولت به ولی‌نعمتان انقلاب و مردم است، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با تلاش‏‌های مجموعه نظام اسلامی در راستای خدمتگزاری به آنان بیشتر آشنا شوند.

نقشبندی در پایان گفت: آگاهی و شناخت مردم از خدمات و تلاش‌های نظام و دولت، دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی را آشکارتر می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول