اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان اعلام کرد

اعزام 6 تیم‌‌ ورزشی پسران کرمان به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل‌ آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شش تیم ورزشی برای شرکت در مسابقات کشوری به استان‌های یزد و همدان اعزام شدند.

اعزام 6 تیم‌‌ ورزشی پسران کرمان به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، شش تیم ورزشی از دانش‌آموزان پسر استان کرمان برای شرکت در مسابقات کشوری به استان‌های یزد و همدان اعزام شدند.

چهار تیم ورزشی برای شرکت در رشته‌های دو‌و‌میدانی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، رشته شنا در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و رشته ژیمناستیک در مقطع ابتدایی به استان یزد اعزام شدند.

همچنین دو تیم ورزشی برای شرکت در رشته‌های کشتی فرنگی در مقطع راهنمایی و رشته باستانی در مقطع متوسطه به استان همدان اعزام شدند.

با حضور تیم ملی کاراته ارمنستان و 21 باشگاه استان کرمان، مسابقات کاراته بین‌المللی جام صنعتی در کرمان برگزار شد.

در این مسابقات در بخش دختران در رده سنی زیر 10 سال در مسابقات کاتای انفرادی دانش‌آموزان مریم شمسی‌ مقام اول، آیناز علی‌شاهی مقام دوم و فاطمه گنجی‌زاده و اعظم دربری سوم مشترک را کسب کردند.

در مسابقات کومیته انفرادی زیر 10 سال نیز آیناز علی‌شاهی اول، مریم شمسی‌بر دوم و نیلوفر هاشمی و الهه اسماعیلی به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول